Oroscopo ciosoto dela Gina

Scritto da il 3 marzo 2020 alle 14:03
oroscopo

Dal 3 al 9 marzo


Cari lettori vicini e lontani, la situazione è particolare, le opinioni sono discordanti, certo è che siamo messi tutti alla prova. Teniamo duro e cerchiamo di essere positivi. Gina cerca di vivere le sue giornate con le stesse abitudini di prima: esce e va nella sua Riva Vena per le spese di frutta, verdura e pàn, poi giù per il ponte dela Pescaria per vedere cosa offre il mercato. Voi come state affrontando questo momento? In ogni caso forza, passerà, coraggio!

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

Ma che…ma che premura, che fuga del galopìn! Capisso che la canson dixe “L'importante è finire" ma insoma… TI À VOGIA DE CAMBIARE, NO TE INTERESSE EL MODO MA TI À BISOGNO DE UN NOVO CAPITOLO.

Toro (21 aprile - 20 maggio)

Baste ombra, solo luce per ti, no avere paura de mostrare al mondo tute le to capacità e doti. LE TO FADIGHE VA PREMIAE, BASTA MISSIARTE CO L'ORDINARIA AMINISTRASSIÒN!!

Xemei (21 maggio - 20 giugno)

No acantonè el vostro progeto, presto lo ragiungiarè perché se caparbi e tosti. SE NASSE COSSÌ E SE DAVERO NA VELA AL VENTO DRITA E FIERA.

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

Sarà la primavera ale porte, ma se meno indebolii e pi motivai, meno impaurii. I PASSI ORA XÈ SICURI, L'AGENDA XÈ PIENA DE APUNTAMENTI.

Leon (21 luglio - 20 agosto)

Mile robe da fare, mile progeti, mile inissi, mile abandoni, mile ritrovamenti, tra sti impegni ti che xe tì. TOTALMENTE CONCENTRÀ NEL PORTARE A TERMINE E ANDARGHENE FIERO.

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

Mola le zavore dela sfiducia e dall'ansia, baste paure, baste noti insoni, se vivi, se umani! PENSA IN MICRO PER MUOVARTE IN MACRO SENSA PÌ PAURE!

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

Concentreve sula vostra essensa, su quelo che xè pì giusto per voialtri e ve fa vivare ben. BUTA VIA EL SUPERFLUO, PARTI DALA SINCERITÀ VERSO TE STESSO E L'AMORE VERSO DE TI.

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

Ocio a no deventare na bomba a orologeria che mole le suste nel momento manco oportuno. SCAREGATE CO UN FIÀ DE YOGA E SILENSIO PERCHÉ EL RANCORE E LE URLA NO PORTE A NIENTE.

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

Riciapa el filo del discorso, vardate al specio e concentrate su quelo che ti vedi sensa metarte pì da parte. SOTO SOTO TI SA COSSA CHE TI VUOI, TE BASTE UN PISSICO DE GRINTA IN PIÙ.

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

Fine del nodo ala gola, ripartirè sensa sensi de colpa e pesantesse. Liberi e de corsa in prima fila. CONCRETI E SCATANTI.

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Le robe a mexa via no te xè mai piaxeste. Tenive larghi dale incertesse e dai titubanti. AVÈ BISOGNO DE CONCENTRASIÒN E DE CORARE LIBERI.

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

Rinovo e rinascita, luce e concretessa, tra mile nuvoloni se aface la bela stagiòn che per ti devente la pì laboriosa. AMÈ, AMÈ TUTO, SENTÌ TUTO A LIVELI MAGIORI PERCHÉ SE GRANDI MA MONDO SENSIBILI DENTRO.

Autore: Elisabetta Donaggio

“I am he as you are he as you are me and we are all together”.  Mi piace partire con l’inizio di “I’m the walrus”, surreale canzone dei Beatles per presentarmi. Sono nata alla fine di luglio di …enta anni fa;insegno alla scuola Primaria. Sono vegetariana convinta dal 1996, amo la natura e la pace, vivrei di anguria e zucchero filato, AMO CHIOGGIA città “cubo di Rubi[...]

Leggi il resto su .

Scrivi un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *