Oroscopo ciosoto

Scritto da il 15 febbraio 2022 alle 15:02
oroscopo

Dal 14 al 20 febbraio


Un caro saluto a tutti i lettori dell’oroscopo di Gina! Iniziamo la settimana con cuoricini e sorprese…buon San Valentino a tutti! Le esequie del santo si trovano a Monselice, dove in questo giorno i fedeli dopo la preghiera prendono in ricordo una chiave d’oro con il nome del patrono.

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

Ve atende setimane impegnative e careghe a tute le ore del dí e dela note ORGANIXEVE PER VANTARE BOTA

Toro (21 aprile - 20 maggio)

Professionali al massimo,no soportè pressapochismo,quindi ve rabiè quando che le robe no va CONVIEN FARE MONDO DE RESPIRASSIÒN

Xemei (21 maggio - 20 giugno)

Uno,do trè fai quatro salti alè! Moto! Baste popi corn e ciocolate e bibite gasate! Muovate baste poltrire CONTROLA LE ORE DA SENTÀ DE TRE DÍ E SOMALE, QUANTE XELE?

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

In un altro momento no ghe n'avaressi fata passare una,ma adesso poco ve interesse de bagatele e robe inutili COLTIVÈ UN GRAN BEL GIARDÍN CHE SE CIAME ANEMA

Leon (21 luglio - 20 agosto)

Partire,quanto voressi partire, tirare su dò mage e un sugamàn e tirare drito sensa pensarghe massa RIVARÀ EL MOMENTO, ABI FEDE!

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

Sono, sono, no el verbo eh, qua xè da murare le svegie e cassarve in leto un mese NO XÈ UN LUSSO MA NA NECESSITÀ STACARE E RIPOSARE.

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

Carnevale ale porte, qualche restrissiòn in manco, e vogia, tanta, de fare un festòn co magna beva e do salti e do bali TI POI PERMETATELO!

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

Quanta strada fata, quante fadighe, quanti risultati piacevoli e sodisfassiòn ADESSO OSSERVA EL TO PERCORSO E PUNTA ANCORA PÍ IN ALTO

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

No farte soprafare dal'ansia e da mile paturnie...fai e pensa de manco, la Luna xè favorevole TI SARÀ PREMIÀ

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

Esci dala to comfort zone e tenta sensa vardare indrio! No serve essare perfeti per farghela TIFA PER TE STESSO

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Adesso che se pole andare in giro sensa tropi problemi no manche i inviti e la compagnia MA TI XESTU PRONTO? ASTU VOGIA?

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

Pasqua no xe tanto lontana e voressi metare el naso fuora de casa no tanto lontan,ma anca solo tiore un treno e vardare un panorama ve rilassaria ORGANIXEVE SUBITO!

Autore: Elisabetta Donaggio

“I am he as you are he as you are me and we are all together”.  Mi piace partire con l’inizio di “I’m the walrus”, surreale canzone dei Beatles per presentarmi. Sono nata alla fine di luglio di …enta anni fa;insegno alla scuola Primaria. Sono vegetariana convinta dal 1996, amo la natura e la pace, vivrei di anguria e zucchero filato, AMO CHIOGGIA città “cubo di Rubi[...]

Leggi il resto su .

Scrivi un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *