Oroscopo ciosoto dela Gina

Scritto da il 18 maggio 2020 alle 08:05
oroscopo

Dal 17 al 23 maggio


Buona settimana a tutti! La normalità sembra poter ritornare, sta a noi la responsabilità di stare attenti proseguendo con le precauzioni attivate ormai da mesi. Speriamo bene!

Gina spera di poter visitare la spiaggia e camminare a piedi nudi in riva al mare. Voi cosa desiderate fare?

È bene iniziare dalle piccole cose provando a recuperare il tempo perduto senza ansie ma con una maggiore consapevolezza e gratitudine per quello che abbiamo e possiamo fare ancora. Un abbraccio a tutti!

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

Ciapevela comoda, semo tuti un fià imatonii, se riprende co le pinsete,coi guanti e la mascarina. LA LENTESSA XÈ UN OTIMA MODALITÀ.

Toro (21 aprile - 20 maggio)

Sentì el peso dela responsabilità no solo vostra ma anca altrui, dovè stacare e essare pì individualisti. LA VITAMINA D LA SE TROVE NEL SOLE, FEVE A PIE NUI E CAMINÈ IN RIVA AL MARE.

Xemei (21 maggio - 20 giugno)

Durante el lock down se stai operativi e eficienti come sempre: premieve co un fià de libertà e legeressa. PER RIPARTIRE IN FORMA BISOGNA DISTRARSE E LIBERARSE DA OGNI PESO.

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

I pensieri xè tanti e anca i timori e le incertesse: pensè a brevi tape sensa asilarve a lungo termine. GHE VUOLE LEGERESSA E MENTE LIBERA PER RIPROGRAMARE EL FUTURO.

Leon (21 luglio - 20 agosto)

Presi da grandi pensieri e riflessiòn ve fè tante domande, deve del tempo e no feve ciapare dal'ansia. CONCENTREVE DE PÌ SU ATI CONCRETI E PRESTO REALIXABILI, AVARÈ SODISFASSIÒN IMEDIATA.

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

Le passiòn rende l’omo libero e lo nobilite: no rinuncè a quei che per altri xè hoby, se nati per fare grandi robe. LE VOSTRE MAN CREE E LA VOSTRA TESTA INVENTE E XÈ BELO NO AVERE LIMITI.

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

Podendo uscire liberi ve vardè atorno co sguardo meraviglià e rinovà: sto periodo va cambià. A VOSTRO MODO IN STO PERIODO AVÈ REALIXÀ UNO DEI VIAGI PÌ INTERESANTI: QUELO INTERIORE.

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

Co la ripresa pare che sia ripartia in voialtri anca la vogia de relassionarve de pì co le persone. LA DISTANSA E QUINDI LA LONTANANSA E EL DISTACO LA XÈ STÀ UNA REASSIÒN DE DIFESA, SE FATI PER LA CONDIVISIÒN.

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

Avè capio che ale polemiche a volte xe megio no rispondare sopratuto se no esiste el confronto. MEGIO APROFONDIRE I PROPRI INTERESSI, LEGIARE, NO FERMARSE ALE APARENSE.

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

Qualchevolta ve pare de vivare dei deja vu e che certe robe se ripeta, ma xe la stanchessa ! NECESITÈ RELAX, MEDITASSIÒN E UN FIÀ DE LUCE E DE MARE!

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Cambio de stagiòn da fare e desiderio incontrolà de usare solo sugamàn,infradito e costume. MODALITÀ ISTÀ FATA ON! ANCORA UN FIÀ DE PASSIENSA E EL SOLE SARÀ TUTO TOO.

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

Desiderosi de rimbocarve le maneghe pì de prima, no nascondè le vostre paure a coleghi e vissini. AVÈ FORSA DA VENDARE,INTELIGENSA SMISURATA, SPIRITO DE INTRAPRENDESA,NO TEMÈ!

Autore: Elisabetta Donaggio

“I am he as you are he as you are me and we are all together”.  Mi piace partire con l’inizio di “I’m the walrus”, surreale canzone dei Beatles per presentarmi. Sono nata alla fine di luglio di …enta anni fa;insegno alla scuola Primaria. Sono vegetariana convinta dal 1996, amo la natura e la pace, vivrei di anguria e zucchero filato, AMO CHIOGGIA città “cubo di Rubi[...]

Leggi il resto su .

Scrivi un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *