Oroscopo ciosoto dela Gina

Scritto da il 11 maggio 2020 alle 12:05
oroscopo

Dal 10 al 17 maggio


Qualche pasterella e gelato fungono da comfort food e l’illusione di una totale ripartenza ci scompiglia un po’. Andiamoci piano…intanto riappropriamoci di tutti quegli spazi che fino a febbraio sembravano scontati.

Gina si è fatta la tinta da sola in casa, per la parrucchiera aspetterà, nel nostro video incontro l’ho vista molto curata come in un momento di festa:

Eh ciò cossa che te diga, andare a tiorme do pastine xè deventà na festa e vedarme intorno cielo e laguna m’à dà tanta energia…

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

No geri pì abituai a stare fuora, adesso ve pare stranio caminare sensa paura, ma andeghe pian. NO STE A SLANCIARVE MASSA IN ATIVITÀ AL’ APERTO, STE GUARDINGHI.

Toro (21 aprile - 20 maggio)

La strachessa se fa sentire, a volte i raporti de lavoro risulte pesanti, creè un distaco per stare megio. RICAVEVE SPASSI QUOTIDIANI DE LIBERTÀ.

Xemei (21 maggio - 20 giugno)

Concentrai e ativi ve chiedè come sarà el vostro futuro. No temè e agì nel quotidiano per investire. PRESTO AVARÈ LE VOSTRE SODISFASSIÒN

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

Ora che se pole girare de pì constatè la situassiòn e fe le vostre riflessiòn, anca sul futuro. DALE INCERTESSE NASSE GRANDI IDEE.

Leon (21 luglio - 20 agosto)

Strachessa da vendare, tempo che xiole, corse per portare a termine tuti i vostri impegni. DURI I BANCHI E MAI MOLARE!

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

Ritrovarte a parlare co amissi fidati te fa ritornare l’alegria e te regale un fià de legeressa. PENSA A RILASSARTE E A STACARE DAL QUOTIDIANO TRAM TRAM

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

Visto che adesso se pole uscire serca de fare pì movimento per rilasarte ti ghe n'à bisogno. CUFIETE E CHILOMETRI PER RITROVARVE UN FIÀ DE PÌ.

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

El frigo deboto se verxe da solo per domandarve cossa che volè. Riciapeve n'atimìn! USCÌ DAL CIRCOLO VISSIOXO MAGNO PER NO PENSARE.

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

Sciopìn online compulsivo, letura de notissie compulsiva, staca un fià da sta realtà virtuale. DATE AL GIARDINAGIO ANCA SE TI À SOLO UN PERGOLO.

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

Fuora no capì che stagiòn che xè: l'armero xè disorientà, daghe na màn, sistemèlo, se pieni de robe bele. QUELO CHE NO TI METI PÌ RICICLALO PER REGALARGHE NA NUOVA VITA.

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Ocio al volere ritornare ai ritmi pre lock down…andeghe piàn co sene per aprofondire o aperitivi in luoghi afolai. PASSIENSA E CAUTELA, GHE SARÀ TEMPO PER LE FESTE…

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

Tra sto lento ripartire tanti dubi e pensieri te bloche e no te fa rilassare sopratuto de note. AFRONTA NA GIORNATA PER VOLTA EVITANDO I PENSIERI A CATENA O EFETO DOMINO.

Autore: Elisabetta Donaggio

“I am he as you are he as you are me and we are all together”.  Mi piace partire con l’inizio di “I’m the walrus”, surreale canzone dei Beatles per presentarmi. Sono nata alla fine di luglio di …enta anni fa;insegno alla scuola Primaria. Sono vegetariana convinta dal 1996, amo la natura e la pace, vivrei di anguria e zucchero filato, AMO CHIOGGIA città “cubo di Rubi[...]

Leggi il resto su .

Scrivi un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *