Oroscopo ciosoto dela Gina

Scritto da il 13 gennaio 2020 alle 10:01
oroscopo

Dal 12 al 19 gennaio


Durante la settimana le luci del Natale appena trascorso hanno catturato i nostri sguardi infreddoliti ed un po’ persi tra la nebbia. Pranzi e cene luculliane, calore domestico sembrano così lontani… Avete riposto in soffitta decori e boa di argento?

Gina ha detto che una volta presepe ed albero stavano in casa fino ai primi di febbraio. È un lento arrivederci il suo: tutti gli oggetti appesi hanno una storia da raccontare, ne hanno viste davvero tante e metterli via ogni anno per lei diventa quasi più difficile.

E voi,che tipi siete? L’avè xà desfà l’albero?

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

Rigorosissimi e in riga da subito dopo la Befana. Lavoro, palestra,dieta. Tuto soto controlo… TRANE PER EL SCIOPÌNG COL TELEFONO O DAL VIVO, QUESTO XÈ EL VOSTRO UNICO VISSIO.

Toro (21 aprile - 20 maggio)

Venere te porte na gran vogia de teneressa e riscoperta del to io fanciulo. Amore sincero e sentimenti nobili. BEATI CHI CHE VE STA VISSÌN.

Xemei (21 maggio - 20 giugno)

Aciachini qua e là e fiachessa corporea, forse se drio a covarve l'infruensa, stè riguardai NEL FRATEMPO SERCHÈ DE NO PROCRASTINARE MASSA GL' IMPEGNI.

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

Fine del periodo serioso e pitosto buio che no te feva godare al meglio dei momenti importanti. LEGERESSA E FORMA FISICA IN MIGLIORAMENTO.

Leon (21 luglio - 20 agosto)

Ritrovarè la vogia de fare e de metarve in xiogo anca sentimentalmente, sopratuto se combatè co l’insicuressa. EL LÉON XÈ CHE TORNE A RUGIRE.

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

Vogia de teneressa e pì romanticismo, a quanto pare no sé sempre seriosi e rigidi. SORPRENDÈ EL PARTNER O SE SÉ SINGLE OCIO CHE L’ANEMA XEMELA SPERE CHE VE SVEGÈ.

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

Discorsi da intraprendere na volta per tute, confliti,chiarimenti, sodisfassiòn. NO SE TIPI DA MEXE MISURE E NO VE PIAXE LE ROBE POCO CIARE.

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

Chi a dito che le feste xè finie? Per voialtri la vogia de stare in compagnia davanti a un bon goto la xè forte! DOPOTUTO LA SETIMANA DEVENTE PÌ PIACEVOLE SE TI PROGRAMI SERATE A TEMA DIVERTENTI.

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

Pressia e poca titubansa, ti sa quelo che ti vuoi e ti lo voi subito sensa massa spetare. DECISI NEL LAVORO QUOTIDIANO E NELA CONQUISTA DEL MASSIMO CHE TI VUOI DA TÌ.

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

No te xè mai piaxesti i fronxoli o le robe gonfiae ma insulse. La concretessa xè la to virtù. TRASMETI AI ALTRI STI PRINCIPI, TI LI AGIUTARÀ PER TROVARE I GIUSTI VALORI.

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Osservatori atenti no sprechè tempo per migliorare la vostra posissiòn lavorativa. EL DESIDERIO DE CREASSARE XÈ POSITIVO, VALUTA ATENTAMENTE E TI TROVARÀ QUELO CHE FA PER TI.

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

Vogia de teneressa e bisogno de cura estetica e spirituale per riprendarve al megio. NEL FRATEMPO TI AMIRI EL TO NIDO FATO DE SUÒRI FANTASIA E SINCERITÀ.

Autore: Elisabetta Donaggio

“I am he as you are he as you are me and we are all together”.  Mi piace partire con l’inizio di “I’m the walrus”, surreale canzone dei Beatles per presentarmi. Sono nata alla fine di luglio di …enta anni fa;insegno alla scuola Primaria. Sono vegetariana convinta dal 1996, amo la natura e la pace, vivrei di anguria e zucchero filato, AMO CHIOGGIA città “cubo di Rubi[...]

Leggi il resto su .

Scrivi un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *