Oroscopo ciosoto dela Gina

Scritto da il 7 gennaio 2020 alle 11:01
oroscopo

Dal 6 al 12 gennaio


Buona settimana cari segni!

Vi auguro che la vecia Berola sia passata a trovarvi e vi abbia portato una calza piena di leccornie per iniziare questa settimana nel modo più dolce possibile!

Le vacanze di Natale sono finite e già desideriamo pensare al prossimo ponte o alle feste più vicine. Gina mi ha promesso che già i primi di febbraio cucinerà le fritòle; nel frattempo meglio cercare di smaltire un po’ di grasso con qualche minestrone e verdura lessa!

E anca sto ano in quatro e quatroto s’avemo magnà le feste!

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

Na lexiera malinconia te pervade: no ti vuoi smontare l'albero e metare via balochi e lustrini. CIAPA EL TEMPO OPORTUNO,CONSERVA LA MAGIA DEL NADALE E SPARGILA NEL QUOTIDIANO.

Toro (21 aprile - 20 maggio)

El ritorno in modalità scatanti al cento per cento no ve preocupe, a dire el vero no vedevi l'ora. OCIO A NO CORARE MASSA E A NO SFIBRARVE, L’ANO XÈ APENA INISSIÀ,RISPARMIATE.

Xemei (21 maggio - 20 giugno)

Pianelo pianelo ve riciapè, ma sensa stress, no ve giove, ve fa ben riposare,magnare cibo sàn e fare shopping. UN FIÀ DE LETARGO RINFRANCHE E VE RENDARÀ PÌ PIMPANTI.

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

Destuà le lucete e cavà i boa argentati sentirè la necessità de fare le pulissie de primavera in anticipo. ORDINE PER ELIMINARE I OGETI INUTILI, SPASSIO BIANCO PER RIDIPINGERE LA VOSTRA VITA.

Leon (21 luglio - 20 agosto)

No sé anomali, no preocupeve, per tuti xè dificile inissiare de novo, rimetarse in xiogo, ripartire. NO SENTIVE DIVERSI, LA STANCHESSA XÈ COMUNE, AVÈ UN SENSO DEL DOVERE MONDO ALTO.

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

Sempre soto pressiòn, de corsa per fare quadrare tuto. Se ve sentì indolensii fermeve e tioleve del tempo. RALENTARE NO FA MAI MALE E XÈ FRUTUOSO .

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

Vacanse aventurose e sodisfacenti,adesso se pronti per nove sfide e soprese che sarà dadrio l'angolo! OCIO A IMPREVISTI GRADEVOLI MA DAVERO CHE VE LASSARÀ DE STUCO.

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

Montagne come pandori, nuvole de mandolato, fiumi come grape …ocio al panorama che ti te là magnà tuto! URGE RECUPERO GIRO VITA.

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

No importe se fuora xè giasso, avè deciso che passà el Nadale l'istà xe vissina e quindi la dieta devente ferrea. DETERMINAI E UN PELO INDIVIDUALISTI EL CHE NO GUASTE A VOLTE TRA MILE OPORTUNISTI.

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

Chi a tempo no aspeti tempo, avè na fretta produtiva che ve farà rigare driti per tuto el mese. SERIETÀ, MASSIMA E CONCENTRASSIÒN ALTISSIMA.

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Metevela via: le ferie xè fine, el panetòn xè stà el to compagno per setimane, ocio che na xè un cussìn! DIMINUISSA SUCARI E BIBITE DE GIORNO IN GIORNO E TI TORNARÀ SCATANTE.

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

Picole malinconie quotidiane ma tanta volontà e altruismo te fa pensare poco a ti e mondo ai altri. OCIO CHE QUALCHEDÙN NO SE NE APROFITA DELA VOSTRA GENEROSITÀ E SENSIBILITÀ.

Autore: Elisabetta Donaggio

“I am he as you are he as you are me and we are all together”.  Mi piace partire con l’inizio di “I’m the walrus”, surreale canzone dei Beatles per presentarmi. Sono nata alla fine di luglio di …enta anni fa;insegno alla scuola Primaria. Sono vegetariana convinta dal 1996, amo la natura e la pace, vivrei di anguria e zucchero filato, AMO CHIOGGIA città “cubo di Rubi[...]

Leggi il resto su .

Scrivi un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *