Oroscopo ciosoto dela Gina

Scritto da il 3 febbraio 2020 alle 15:02
oroscopo

Dal 3 al 9 febbraio


Buona settimana cari lettori, passata la data palindroma, febbraio quest’anno avrà anche un giorno in più in quanto bisestile, i nati il 29 febbraio festeggeranno il giorno giusto! Xè curto febraro: mexo dolse e mexo amaro. Eppure tra i bar del lungomare c’è già movimento: pulizie e manutenzione, ciò significa che la bella stagione è molto più vicina di quello che appare e così non ci saranno termometri, fazzoletti e paure varie. Un caro saluto a tutti.

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

L'istà te pare pì vissina e Venere co Mercurio te spinxe verso el cambio look. RIVOLUSSIÒN DESIDERATA PER TI, PER STARE BEN E RINOVARTE.

Toro (21 aprile - 20 maggio)

Abandona l'impulsività e i rabioxessi che te fa solo perdare energie, concentrate su de ti e solo ti. TI E SOLO TI, E LE TO VITORIE CO LE TO CAPACITÀ GRANDI.

Xemei (21 maggio - 20 giugno)

A ti le malelingue no ta mai tocà pì del dovuto, ma ultimamente le te urte i nervi. VAGHE OLTRE SUPERA E VARDA LONTAN, LAVORO, AMORE, SCHEI.

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

Febraro te sarà caro perché ti te svestirà dale pesantesse quotidiane e inutili rabioxessi. VENERE TE INDICHE LA LUNA, NO I PÌE, XÈ NA NOVA ERA,LA TOA.

Leon (21 luglio - 20 agosto)

Fai un bel piano de i to afari e interessi, no farte tocare dale iene in giro. BONTÀ E GENEROSITÀ NO XÈ UN DIFETO, TI À SOLO DA STACARTE DA ROBE CHE NO TE APARTIÈN.

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

Qualche litigio, qualche incompresiòn tende ad aumentare le to ansie ma se otimisti da sempre. CO UN SALTO TI VÀ VERSO LA LEGERESSA.

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

No moleghe un ponto, me racomando. Marte te protege dala debolessa de cambiare posissiòn e idee. DRITI PER LA VOSTRA VIA, LA CONVINSIÒN XÈ TUTO.

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

Driti driti no distraeve cossì rivarè ala meta desiderà. Mantenive volenterosi e concreti. VELOCI, INTENSI, SICURI.

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

La Luna te sprone per novi progeti. No se xente che se gire i dei, ma che fa sensa dire. CAMBIAMENTI VOLUI E SE QUALCHEDÙN TE REME CONTRO TI NAVEGHI ISTESSO.

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

La gelosia xè na bruta bestia, ma no stare a cedare ale provocassiòn che fa perdare energie. SINTONIXATE SULE TO ONDE E LASSA PERDARE I DISTURBI.

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Che piova, che nevega no importe se nel relax completo e gli inissi de setimana no li temè. VOIALTRI AL CENTRO E TUTO EL RESTO È NOIA.

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

Se cossì boni che i podaria magnarve, acoglienti, ascoltè sensa giudicare, se un rifugio per i altri. LA GENEROSITÀ XÈ L' ARTE DEL DONARE E DONARSE, XÈ LA PRIMAVERA DEL TO SPIRITO.

Autore: Elisabetta Donaggio

“I am he as you are he as you are me and we are all together”.  Mi piace partire con l’inizio di “I’m the walrus”, surreale canzone dei Beatles per presentarmi. Sono nata alla fine di luglio di …enta anni fa;insegno alla scuola Primaria. Sono vegetariana convinta dal 1996, amo la natura e la pace, vivrei di anguria e zucchero filato, AMO CHIOGGIA città “cubo di Rubi[...]

Leggi il resto su .

Scrivi un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *