Oroscopo ciosoto dela Gina

Scritto da il 2 giugno 2020 alle 11:06
oroscopo

Dal 1 al 7 giugno


Tiò xà giugno xè! Già, mesi di vita casalinga hanno un po’ arrugginito le nostre capacità relazionali e ritrovarsi di colpo sotto l’ombrellone o a spasso per i quartieri affollati ci sorprende. La normalità ci sembra impossibile…Mi ò na certa età e la mascherina me la meto lo stesso co vago a caminare, fuora ghe xè xente atenta ma anca snarociosi che no se lave mai le man. Gina ha ragione da vendere come al solito. Cerchiamo di essere prudenti e di rispettare gli spazi che condividiamo, ne va del bene collettivo.

Buona settimana a tutti e buona festa della Repubblica.

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

Giugno sarà un mese dai mile sapori,starà a ti trovare quelo che te agrade de pì. OGNI MOMENTO XÈ QUELO GIUSTO.

Toro (21 aprile - 20 maggio)

Mondo teatrali e colosali…ecentrici concentrai su nuovi orixonti. SE DRIO A SERCARE SENSA TREGUA UN POSTO PER STARE BEN DENTRO E FUORA.

Xemei (21 maggio - 20 giugno)

Per evitare smissiamenti se concentrai sui vostri bisogni e interesi. NO FA MAI MALE UN PUOCO DE SANO INDIVUDUALISMO.

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

Xè el momento giusto per scegliare de fare qualcossa de importante per ti. ENERGIE E QUADRO ASTRALE AL COMPLETO PER RAGIUNGIARE EL TOP.

Leon (21 luglio - 20 agosto)

Darse tanto per ricevere puoco o niente, xe ora de indurirse un fià! NO SE UN MERCATO A BON PRESSO DOVE TIORE E GIRARSE SENSA GNANCA UN SALUDO.

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

Venere porte el risveglio dei sentimenti e la vogia de provare a vedare se riussì a ritornare in piassa… ANCA RIMETARSE IN XIOGO XÈ UN NOVO OBIETIVO FORMATIVO PERSONALE.

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

No autoinfligiarte limiti o punissiòn, l'istà xè fata per programare, no per smonare. SE RESPONSABILI E UMILI E QUESTO XÈ UN GRANDE PREGIO.

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

No steve a blocare davanti ale sfide: niente xè imutabile! OGNI GIORNO POLE ESSARE QUELO GIUSTO PER MIGLIORARSE E REINVESTIRE SU SE STESSI.

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

Progeti a lungo termine da ideare, svilupare e programare per ben. SOLEVA LO SGUARDO AL CIELO E NO FERMARTE.

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

Pì consapevolessa e rigore rende posibile la realixassiòn dei propri desideri. DALE DIFICOLTÀ ALE STELE…

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Qualche doloreto cronico qua e là te mete per un fià in stand by. VOGITE BEN E ABI CURA DEL TO CORPO CHE TE MANDE DEI SEGNALI.

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

Momento de ribeliòn selvagia che mete in primo piàn l'istinto. AIUTÀ DA VENERE TI UTILIXARÀ STO IMPULSO POSITIVAMENTE PER I TO SCOPI.

Autore: Elisabetta Donaggio

“I am he as you are he as you are me and we are all together”.  Mi piace partire con l’inizio di “I’m the walrus”, surreale canzone dei Beatles per presentarmi. Sono nata alla fine di luglio di …enta anni fa;insegno alla scuola Primaria. Sono vegetariana convinta dal 1996, amo la natura e la pace, vivrei di anguria e zucchero filato, AMO CHIOGGIA città “cubo di Rubi[...]

Leggi il resto su .

Scrivi un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *