Oroscopo ciosoto dela Gina

Scritto da il 6 aprile 2020 alle 13:04
oroscopo

Dal 5 all’11 aprile


Cari lettori in quarantena, restiamo! Il tempo scorre e passa, passa tutto! Ma facciamo i bravi evitiamo di barare, usciamo solo se necessario.

Gina ormai ha imparato a vedere messe e rosari in diretta, a cercare e guardare documentari su youtube, tutto è partito da un video che le ha inviato una nipote e ora finalmente cerca la sua Chioggia nelle immagini di Google e nei video.

-Ah che bela che la xè, varda che gioielo che avemo, quanto se lamentemo per niente! Quanto! Stemo boni, pasientemo e ringrassiemo de essare a casa!

Parole sante. Buona settimana.

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

Tra un lavoro e l'altro ti passi dal dolse al salà, prova co le caminae in casa… SINÒ DOPO NO TE STÀ PI I VESTITI E SEMPRE IN TUTA NO TI POI STARE.

Toro (21 aprile - 20 maggio)

Setimana pre-Pasqua: pan conso, papini, colomba, el forno impissà h24…la farina no a pì segreti. GNANCA LA BALANSA FRA UN FIÀ!

Xemei (21 maggio - 20 giugno)

Fruta, verdura,uovi,se dei salutisti e niente ve ferme: la casa xè na palestra e ve tenì in alenamento. ANCA NA PIANTINA VE TIRE SU, LA PRIMAVERA GHE L'AVÈ DRENTO.

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

Scribachini, poeti, pitori, mai co le man in man, no ve fermè co la quarantena, ansi… LE IDEE MEGIO LE VE VIEN NEI MOMENTI DE LENTESSA.

Leon (21 luglio - 20 agosto)

Na legera gnagnarela ve coglie e bià superarla co dei ritmi pì diurni e picoli passi. NO OSTINEVE CO NA ROBA, PERMETEVE DE SBAGLIARE.

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

Strachessa infinita, per quei dela Vergine che lavore anca co la quarantena xe ora de riposo. GRASSIE PER QUELO CHE FE. RALENTÈ SE VE XÈ POSIBILE.

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

Calmi, no podè robaltare na casa in un dì, ve sacagnè massa! CALIBRA LE PULISSIE DE PASQUA, EL TEMPO GHE XÈ.

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

Fuoghi e forno sempre impissai. Co voialtri no se patisse la fame, xè tuto un lievitare… QUESTO VE RILASSE E VE LIBERE DAI STRESS, LE PANSE RINGRASSIE.

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

Un bon libro xè un compagno fidato. Ma anca quatro ciacole male no fa. SOPRATUTO SE ABITÈ DA SOLI USCÌ UN PELO DAI VOSTRI SILENSI.

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

Ciama l'amico che ti pensi, no confidare nela telepatia, molate un puoco. RILASSATE E ESCI UN PUOCO DAI TO SCHEMI.

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Dai, xò deposita mestoli e tece: bià netare casa! Eh si, anca a mi me seche… BISOGNA PERÒ, SINÒ LA POLVARE RODOLE COME NEL DESERTO.

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

La fantasia supere i timori e te fa evadere dala noia. Rigorosi, tenaci. MAI STRACHI, MAI STUFI, COMBATIVI E TRASCINATORI.

Autore: ChioggiaTV

ChioggiaTV nasce nell’estate del 2009 come webtv che racconta tutto ciò che di bello accade in città. L’esperienza nel campo della comunicazione di Gianni Nardo, speaker storico e direttore artistico di Radio Bcs, e le competenze tecniche nella realizzazione di immagini e video di Daniele Monaro e Giovanni Rubin (ex Fotografica) si fondono e danno vita ad un prodotto locale nuovo, moderno[...]

Leggi il resto su .

Scrivi un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *