Oroscopo ciosoto dela Gina

Scritto da il 26 marzo 2020 alle 11:03
oroscopo

Dal 26 marzo al 2 aprile


Un caro saluto a tutti da me e Gina. Stiamo vivendo una situazione particolare e delicata, ma Gina dice che anche dalle nostre case possiamo vedere un pezzo di cielo e quel pezzo di cielo diventa carico di significati e speranze.-Ghe l’avemo longa bela, ma a casa se pole fare tante de chele robe…e po’ Ciosa ne spete sa, adesso la xè un bel palco e co torneremo in scena se sentiremo tuti bei. Mi adesso stago a casa e mio nevodo, sastu che bel fio che a xè, a me porte la spesa e mi dopo me diverto a metarme in credensa le robe che a me tiole, su anca dimagria, mondo de minestroni magno e mondo de rosari digo. Insomma cari lettori passerà,ma facciamo i bravi. È questo il nostro compito.

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

Ocio co scrivè le mail. La sintesi xè importante, vabè che la xente a pì tempo, ma se massa prolissi. PITOSTO SE VE PIAXE SCRIVARE INISSIÈ UN ROMANXO.

Toro (21 aprile - 20 maggio)

Ti el smart working xè la to droga, ormai per ciamare to marìo la matina ti lo cliki. OK MA META IN CONTO UN NOVO PERO DE OCIAI E MANCO DIOTRIE.

Xemei (21 maggio - 20 giugno)

Malinconia ma gran spirito de adatamento e bon cuore. L'amore distanse no ghe ne conosse. NEL FRATEMPO MAGNÈ E SE CO LA MASSELA IN MOVIMENTO VINTI ORE AL DÌ, OCIO.

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

Alti e bassi, voressi scalare l’Everest, proprio adesso, voialtri che se pì casalinghi de solito… VIAGIA CO LA MENTE E SCOPRI SPASSI SCONFINAI DENTRO DE TI, MEDITA, FAI GINASTICA.

Leon (21 luglio - 20 agosto)

Russa de qua, cava de là ocio che cavè le fughe ale piastrele. Ma ve sa roto la talevisiòn? DEVE UN STOP, A CASA SE I FA CASCARE NA FREGOLA LI ASPIRÈ…

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

Anca soto stress se ti xè al lavoro ti dà sempre el massimo sia a casa che in sede. VOGITE BEN, MAGNA BEN, CURATE, FATE UN SCRUB, NA TORTA, NA RONCHEXÀ.

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

El tempo xè quelo giusto per aprofondire e studiare sensa dovere corare dopo. FAI UN BEL PIANO E PROGRAMA A PICOLI PASSI GRANDI RISULTATI.

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

Se ve trovè a casa dala scuola o dal lavoro, evitè de robaltare la note col giorno. NO SE VAMPIRI. OK NO SE POLE USCIRE, MA MINGA VE SCOTÈ SE VE SVEGÈ CO LA LUCE!

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

Insoma se no ti à biscoti o dolsi no importe ti ghe pensi ti…E ogni giorno el cibo devente na festa. PER FORTUNA CHE NO TI À TANTI PITERI PERCHÉ TI AVEVI MEXA IDEA ANCA PER UN ORTO.

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

Se in granda riflessiòn: studiè le dinamiche familiari e voressi aprirve de pì per cambiare certe robe. ADOTA UN FIÀ DE DIPLOMASSIA E ASECONDA ANCA LE ALTRE ABITUDINI.

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Fortuna che avè amissi vissini de casa e pur nela distansa imposta avè tanta solidarietà e vicinansa. NO VE MANCHE NÉ SUCARI NE ALCOLICI. OCIO ALE TELEFONAE MASSA LIBERATORIE.

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

Tempo per pensare, tempo per cambiare, tempo per dire e no aspetare. TEMPO PER ESSARE UTILI E UNICI, CO UN GRANDE CUORE.

Autore: ChioggiaTV

ChioggiaTV nasce nell’estate del 2009 come webtv che racconta tutto ciò che di bello accade in città. L’esperienza nel campo della comunicazione di Gianni Nardo, speaker storico e direttore artistico di Radio Bcs, e le competenze tecniche nella realizzazione di immagini e video di Daniele Monaro e Giovanni Rubin (ex Fotografica) si fondono e danno vita ad un prodotto locale nuovo, moderno[...]

Leggi il resto su .

Scrivi un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *