Do You Speak Chioggiotto?

Oroscopo ciosoto dela Gina

Scritto da il 16 marzo 2020 alle 11:03
oroscopo

Dal 14 al 21 marzo


Cari lettori, ben ritrovati con l’oroscopo di Gina.

Stiamo tutti vivendo un periodo particolare che ci mette alla prova, tuttavia essendo una situazione comune, dovremmo pensare al bene collettivo che inizia con il rispetto di regole semplici ma vitali ed essenziali.

Per ripartire bisogna fermarsi. Come diceva Edoardo De Filippo “a da passà a nuttata” e poi ritornerà il tempo per stare all’aperto, per goderci la compagnia del sole e degli amici.

Anche Gina resta a casa, esce solo per necessarie spese alimentari; da questa settimana poi per seguire rigorosamente le disposizioni del Governo, ha iniziato a dettarmi l’oroscopo al telefono.

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

Baste trafegare a tute le ore, fermeve! tuta sta confusiòn porte tensiòn. TI SA COSSA CHE XÈ MEGIO PER TI, QUINDI APLICALO NELA QUOTIDIANITÀ CASALINGA.

Toro (21 aprile - 20 maggio)

Finalmente ve liberè de qualche sassolìn esprimendove al meglio sensa timori. NO AVÈ PAURA DE CAMBIARE.

Xemei (21 maggio - 20 giugno)

Giro de boa: se forti, chiari, no cedè. Essare consapevoli xè un gran pregio. ACANTONA L'ANSIA, LA LUNA TE FA REALIXARE SOGNI NEL CASETO.

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

No contare i passi, falli! No vardare pì indrio ma sii costante e sicuro. EVITA ATEGIAMENTI INCERTI E CIAPA NA POSISSIÒN.

Leon (21 luglio - 20 agosto)

Alti e bassi, n'atimo ALEGRI, dopo subito storti e imuxonii. No farte dominare dala pansa. SE PÌ FORTI DEL VOSTRO UMORE, NO VE FARÈ FREGARE.

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

Sto silensio te fa partire l'amore per l'ordine e le proporsiòn: sarè pronti per la rivolussiòn. LINEARI,CONCENTRAI, FELICI

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

Pì determinai dele scorse settimane, no sarè pi in fase agresiva pasiva, ma rigarè driti e alegri. SE IN FASE DE ALTA AUTOSTIMA E VE SORPRENDARÈ DA SOLI.

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

Prima de decidare de molarghe un ponto opure de dire stop, serchè de essare pì obiettivi. LA FRETA XE NA CATIVA ALEÀ, ANDÈ PÌ PIAN CO LE PRESE DE POSISSIÒN ANCA A DISTANSA.

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

Oltre la nebia voialtri vedè el Sole, da boni esploratori no ve fermè mai a un lato dela visiòn. STARE A CASA TE FA SCOPRIRE LA GIOIA DELE PICOLE COSE.

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

La Luna te ispire a tal punto da girarte le giornate nel modo pì positivo possibile anca a casa. BEI SCENARI AL' ORIXONTE.

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Se solitari per caratere, no scaraventè mai le vostre paure o i vostri pensieri, ma sentì el bisogno de farlo. AVÈ BISOGNO DE UN CONFRONTO ANCA CO NA VIDEOCHIAMATA.

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

Meno riflessivi, pì direti, efervescenti e stabili. No temè el giudissio altrui e ghe ne se fieri. LA PRIMAVERA VOIALTRI L'AVÈ AVISTÀ IN ANTICIPO E LA VE ISPIRE MONDO TI LA OSSERVI DALA FINESTRA E TE SE RIEMPIE EL CUORE.

Autore: ChioggiaTV

ChioggiaTV nasce nell’estate del 2009 come webtv che racconta tutto ciò che di bello accade in città. L’esperienza nel campo della comunicazione di Gianni Nardo, speaker storico e direttore artistico di Radio Bcs, e le competenze tecniche nella realizzazione di immagini e video di Daniele Monaro e Giovanni Rubin (ex Fotografica) si fondono e danno vita ad un prodotto locale nuovo, moderno[...]

Leggi il resto su .

Scrivi un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *