Oroscopo ciosoto dela Gina

Scritto da il 20 gennaio 2020 alle 19:01
oroscopo

Dal 20 al 26 gennaio


Un caloroso saluto a tutti gli amici dell’oroscopo di Gina! Come vi sentite? State rispondendo bene al picco di influenza? Eppure nonostante nebbia e smog le giornate appaiono più lunghe, anche se molto fredde, quasi ci anticipano la primavera.

Gina continua a proteggere con il nylon i suoi bei gerani, ogni tanto li nutre con in po’ di fondi di caffè, ma niente acqua che altrimenti ghiaccia. Beata lei che ha il pollice verde, io sono un po’ imbranata, voi, come ve la cavate?

Buona settimana dipinta di verde a tutti voi!

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

etimana fiachela, nel senso che staressi anca ben in leto a dormire e invesse ve toche fare e anca tanto. LE IDEE NO VE MANCHE, VE MANCHE UN FIATININ LA FORSA CHE RECUPERARÈ DA XIOBA.

Toro (21 aprile - 20 maggio)

Aciacheti de stagiòn che te casse xò, fate na spesa colorata de frutta e verdura e sii assiduo. NO INTEGRATORI, SI A SEÒLE E CAVOLFIORI! RECUPERO VISSÌN.

Xemei (21 maggio - 20 giugno)

Tante robe da fare che no avè gnanca el tempo de pensare o abandonarve a qualche malinconia. AVARÈ MODO DE PROPORE LE VOSTRE IDEE CHE RISULTARÀ LE MIGLIORI .

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

El periodo fastidioso e buio xè che scompare grassie anca a Venere, cominsiè a pensare a un bel viagieto. VOGITE PÌ BEN MA IN SENSO PROFONDO.

Leon (21 luglio - 20 agosto)

L’ ano novo per ti xè come na nova fioritura, ti desideri che le to idee fiorissa e le se colora. PROGETA SENSA PREMURA E DEFINISSI LE PRIORITÀ.

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

Splendè ogni giorno, sensa essere lamentosi lavorè,fadighè, realixè co un’infinita bravura. BEN, MA OGNI TANTO RISERVATE DEGLI SPASSI DE OSSIO E BENESSERE.

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

Sto fredo te robalte el stomego e no te fa esprimare al megio,de solito ti xè sempre cauto ma sto giro ti xè impulsivo. URGE STAND BY, UN BON LIBRO E CALMA.

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

Tanto queti e romantici a casa, tanto agitai e nervosi al lavoro. Do personalità diverse in atto. SERCHÈ DE BILANCIARE O DE FRENARVE.

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

Atimi da love story co l'amato/a, do cuori e na capana , el tempo cossì passarà in freta. QUELO CHE PASSARÀ LENTO SARÀ EL LAVORO, DOVE CHE DEVENTARÈ UN FIÀ INSOFERENTI.

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

A diferensa de altri segni sé spumegianti e energetici. Coinvolgenti e pieni de inventiva. CONDIVIDI LE TO IDEE CO LE PERSONE GIUSTE, LE AUMENTARÀ DE VALORE.

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Festaioli come ti no ghe n’è! I amissi te serche perché ti xè un'ancora per lo svago e lo stare insieme STARE IN ALEGRIA AGIUTE A MIGLIORARE LO SPIRITO.

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

Ve sentì in totale letargo, dei bruchi de pile e coverte in lotta co i apuntamenti quotidiani. FORTUNA CHE VE SE CIAPAI IN ANTICIPO CO CERTI IMPEGNI E QUINDI UN PUOCHETO VE SE TIRAI AVANTI.

Autore: Elisabetta Donaggio

“I am he as you are he as you are me and we are all together”.  Mi piace partire con l’inizio di “I’m the walrus”, surreale canzone dei Beatles per presentarmi. Sono nata alla fine di luglio di …enta anni fa;insegno alla scuola Primaria. Sono vegetariana convinta dal 1996, amo la natura e la pace, vivrei di anguria e zucchero filato, AMO CHIOGGIA città “cubo di Rubi[...]

Leggi il resto su .

Scrivi un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *