Do You Speak Chioggiotto?

Oroscopo ciosoto dela Gina

Scritto da il 3 dicembre 2019 alle 22:12
oroscopo

Dal 2 al 8 dicembre



Se piove a Santa Bibiana (2 dicembre) piove per quaranta dì e na setimana.

No, Gina, questo proverbio è detestabile e non accettabile. Sto per ammuffire, portatemi un punch o un vin brulè.

Sole, se ci sei batti un colpo, ti aspettiamo.

Incrociando le dita attendiamolo.

Buona settimana a tutti voi.



 

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

Xè ora de cambiare e modificare i vostri stili. Sia viaggi, che cambi lavorativi. L'IMPORTANTE XÈ CHE VE DÈ NA MOSSA E VE MIGLIORÈ

Toro (21 aprile - 20 maggio)

 No temere per el salto che ti xè drio a fare. I campioni come ti no deve temere, avè i astri dala vostra. TUTO IN EVOLUSSIÒN POSITIVA.

Xemei (21 maggio - 20 giugno)

Giove porte fortuna e stabilità,da tempo la spetevi. Meteve in ghingheri, cureve. VE ATENDE UN DICEMBRE INTROSPETIVO E PROFONDO.

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

Sto giro ve rendè conto da soli che ve vole pì serietà nei afari amorosi. La persona al vostro fianco voria ocupare un posto importante… DEVE NA DESMISSIÀ CHE SINÒ I SE STUFE

Leon (21 luglio - 20 agosto)

Nonostante el grigio e el fredo ve reste un cuore grando e na fantasia colosale per scampare ala routine. EL SORIXO E LA LEGERESSA NO VE MANCARÀ.

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

Finalmente se pì legeri e manco osessionai da sentomila afari anca inutili e trascurabili. Le persone che ve frequente la note sta liberassiòn. LIBERI E LEXIERI.

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

Ricominciamooooo. Sicome no sé boni de stare seduti in disparte né arte e né parte, ve va de cominsiare e finire mille obietivi. MA SENSA ANSIE, AVÈ TUTO SOTO CONTROLO, DOMINÈ TUTO CO CLASSE

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

Giove ve regale un inissio dicembre col boto. Niente pì paure o tension,niente pì ansie e spasmi. RIVOLUSSIÒN PACIFICA E GRATIFICASIÒN AL'ORIXONTE.

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

Se cominsie a notare i sacrifici e le talentuose meraviglie che nascondè, ma che savè portare ala luce. I SFORSI VE VIEN RICONOSSUI.

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

Lassate andare,no fare el lagnoso,abandonate al rosso e l'oro l, ai profumi e i gusti del Nadale. TI GHE TROVARÀ GUSTO, TI SARÀ PIEN DE FASCINO E FORTUNA.

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Fine ano solare ma inissio del vostro rinovamento. Una nova visiòn dele robe. VIAGI MENTALI E FISICI, AVENTURE E DIVERTIMENTO.

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

Solidi e concreti ve afaciarè verso na setimana de frenesie da regali, sensa perdare mai la busola, cavalcando l'onda. TUTO FILE LISCIO E TRANQUILO

Autore: Elisabetta Donaggio

“I am he as you are he as you are me and we are all together”.  Mi piace partire con l’inizio di “I’m the walrus”, surreale canzone dei Beatles per presentarmi. Sono nata alla fine di luglio di …enta anni fa;insegno alla scuola Primaria. Sono vegetariana convinta dal 1996, amo la natura e la pace, vivrei di anguria e zucchero filato, AMO CHIOGGIA città “cubo di Rubi[...]

Leggi il resto su .

Scrivi un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *