Do You Speak Chioggiotto?

Oroscopo ciosoto dela Gina

Scritto da il 19 agosto 2019 alle 11:08
oroscopo


Dal 19 al 25 agosto



Finiti i fuochi d’artificio e le feste piene di cibo, con lentezza riacquistando un po’ di razionalità ci conviene rassegnarci per rifare dritti fino alla prossima occasione…

O siete contrari e come Gina non perdete mai la possibilità di far merenda in compagnia o di fare un bel bagno di sole?

Massì, c’è tempo per ritornare alle vecchie abitudini, ritorniamo al tabellone della tombola e alle passeggiate in diga!

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

Pare che le vacanse volga al termine, ma ti à poca intensiòn che sia cossì. BRAVI, CALMA, FE LE ROBE CO CALMA. E SE I VE METE PREMURA GIRÈ I TACHI.

Toro (21 aprile - 20 maggio)

Eco voialtri assaporè le ferie veramente quando che rivè ai sgocioli. LA LUNA VE CONSEGE DE DARVE ALA FUGA PER QUALCHE DÌ TRA DIVERTIMENTO E RELACS.

Xemei (21 maggio - 20 giugno)

Voialtri de ripartire no ghe n'avè intensiòn,mare, montagna,sofita garage, ma no lavoro no studio,no stress. DE COLPO PERÒ VE VENIRÀ IN MENTE DE FARE E RITORNARÈ IN CAREGGIATA COL MACINÌN.

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

Desiderio de staccare da tuto per reinventarte, che sia nel look o ne lo stile de vita poco importe. SILENSIO CREATIVO, FINALMENTE NOVE OCASSIÒN PER MOSTRARE DE CHE PASTA CHE SE FATI.

Leon (21 luglio - 20 agosto)

Pian pian ti saludarà le abitudini estive: la to mente xè proietà xà sui afari autunali. TUTAVIA NO TRALASCIARE EL BISOGNO INTERIORE DE AMOR PROPRIO IN TUTO EL RESTANTE ANO.

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

Ste giornate de agosto sempre impegnae e piene de apuntamenti te stresse un fià e te indebolisse. STACA E RICAVATE UN FIÀ DE ORE DE SPIAGIA E MARE.

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

Ve svegiarè un puoco polemici e andarè drio per le fregole del pan, la piega dela camixa, per quelo che va drio sempre… DESIDERIO IREFRENABILE DE DARVE ALA FUGA, ESAUDILO!

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

I amori estivi va in vacansa…chissà se ve rivedarè, se ve sentirè, se ghe n'avè vogia… FATOSTÀ CHE STRANAMENTE STO TRAM TRAM DE ROMANTICISMO E GELATINI VE AVEVA ANCA COMINSIÀ A ROMPARE UN PUOCO.

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

Voialtri aventurieri amè i viagi e sé ve xè possibile li inserì nelle facende quotidiane, a casa mai, ma in compenso se curiosi e interessai. E NO SARÈ BONI DE STARE FERMI SENSA PROGETARE QUALCOSSA E TROVARE NA NOVA SFIDA.

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

Setimana che partirà in sordina per rivelarse dopo esplosiva e passionale. Novi incontri, grandi passiòn, fresche serate in alegria. ANCA LA FORTUNA XÈ DALA TOA, BASTE UN EURO E SE SON ROSE LE FIORIRÀ!

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Setimana da montagne rosse o lucente del albero. Si insoma, intermitenti e lunatici, perché pensè ale ferie che finisse. GODITE STI ULTIMI DÌ E LASSA STARE LE MALINCONIE.

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

Artisti se nasse, no se devente. Ascoltè la voxe interiore e moleghela de scondarve: fe paxe co la fantasia e cavalchela. INISSIÈ LE VOSTRE OPERE ARTISTICHE E RECUPERÈ EL SORIXO.

Autore: Elisabetta Donaggio

“I am he as you are he as you are me and we are all together”.  Mi piace partire con l’inizio di “I’m the walrus”, surreale canzone dei Beatles per presentarmi. Sono nata alla fine di luglio di …enta anni fa;insegno alla scuola Primaria. Sono vegetariana convinta dal 1996, amo la natura e la pace, vivrei di anguria e zucchero filato, AMO CHIOGGIA città “cubo di Rubi[...]

Leggi il resto su .

Scrivi un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *