Do You Speak Chioggiotto?

Oroscopo ciosoto dela Gina

Scritto da il 11 giugno 2018 alle 09:06
oroscopo

Dal 10 al 16 giugno


Eccoci arrivati alla festa “Dei Santi”, i chioggiotti già avvertono l’odore di piadine e “mandolete”, evviva la tradizione, anche se una volta il corso era pieno zeppo di bancarelle e ora sono diminuite.

Ecco qualche informazione relativa ai Santi Felice e Fortunato: fratelli vicentini, subirono il martirio ad Aquileia durante la seconda persecuzione degli imperatori romani Diocleziano e Massimiano (303 d.C. circa).

I resti mortali furono raccolti dalla primitiva comunità cristiana di quella città. Nella seconda metà del IV secolo, le reliquie dei due fratelli vennero divise tra Aquileia e Vicenza, dove fu eretta una basilica a loro dedicata, ancora oggi visitabile. In epoca longobarda le reliquie, da Aquileia, vennero portate a Malamocco, dove rimasero fino al 1110, anno in cui vennero traslate a Chioggia insieme alla sede vescovile.

Sono conservati e ancora esposti in un urna d’argento e cristallo nella cappella a sinistra dell’abside della cattedrale di Chioggia (Longhena, 1600).

Buona festa a tutti, Gina ha già preparato il telo rosso sul balcone!

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

L'istà xè bela ma anca stressante se i ritmi xè sempre quei de tuti staltri mesi. No stè a punirve se qualche volta sentì el desiderio de rimandare o de stare a casa seplicemente a riposare, feve bei che xè pien de esche in giro!
RICORDEVE: A OGNI RONCHEXÁ LA XÉ NA RUGA CHE VIEN SPIANÁ!

Toro (21 aprile - 20 maggio)

Dixemo che sè no sè xà partii per le ferie ve trovè lo stesso in viaggio co la mente, la concentrassiòn col caldo diminuisse ve consiglio movimenti lenti e na roba per volta, serchè de essare regolari co la nana.
TENÍ DURO.

Xemei (21 maggio - 20 giugno)

Lassè che tuto xòla via e no tioleve la vità pì! Ora ve trovè disponibili e aperti a chiarimenti,e savè che se volè lo podè fare in tuta serenità, parlare no fa mai male e serve sempre. Le svolte e i sbochi pole essare sempre imprevedibili.
PARLARE XÉ IMPORTANTE CO CHI CHE LO MERITE.

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

Richiesti e ativi, ocio ai ecessi, dopo la strachessa se paghe, no stè a confidare sui caffè o su n'impaco fresco, baste darse dele priorità e i tempi giusti.
NO SÉ EL FIGARO BARBIERE DE SIVIGLIA! QUINDI SE I VE VUOLE E I VE SERCHE, DEGHE EL NUMERO.

Leon (21 luglio - 20 agosto)

Dixemo che i pensieri continue a ronxarve per el servelo, ma nonostante tuto riussì a individuare le priorità e a coltivare interessi ma sopratuto l'amore che xè el vostro pilastro, amore nel partner, nele persone, nele cose de ogni momento,xè per questo che sè vincenti.
TUTO XÉ POSSIBILE!

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

La luna de note ve ilumine: le idee ve vien col scuro,ala matina dovè elaborarle perchè me sà che qualcossa de bon vien fuora, fusseli anca solo numari...(anca solo...co sti ciari de luna!).Organixeve e trasformè le idee in realtà.
I SOGNI XÉ DESIDERI E QUALCHE VOLTA NA BOTA DE ...AGIUTE

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

Dai che xè ben!! Pensè a quelo che avè, ala vostra costansa,ai risultati, ai progressi. El goto xè carego! No pensè diexe robe su una volta anca voialtri! Se ghe xè qualcossa che no ve torme deve sentire, no sempre magnarsèla fa ben.
DONT UORI, BI EPI

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

Determinassiòn, no la paura, ve serve! Xè el momento de decidare, molti Scorpioni avarà ocasìon de investimenti o dovarà dire la propria opiniòn...no stè a tenirve tuto drento! Nissùn ve magne!
PARCHEGIÉ L'ANIMO DA GAXELA!!!

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

No corè, no corè no corè!!! No ste a ciapare conclusiòn afretae, no stè a corare co i pensieri, no stè a corare co le idee perchè bià che ve spieghè ben, spesso voi  alto e i altri fa fadiga a tenirve el passo, alora quetolini dovè operare.
OCIO ALE RELASSION, POSSIBILITÁ DE OFERTE DA CIAPARE SCHEI ALE PORTE.

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

L'istà prosegue a vele spiegà, el caldo a volte ve fa ragionare massa velocemente, evitelo, xè pecao, basta che dixè na parola demanco. In caso inissiè diete no stè a stravolgiarve per divenatare n'anguela in do dì!
GHE VUOLE CALMA E SUORE DE CICCIA.

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Ribadisso: la fortuna (o megio la b...a) camine al vostro fianco, le finanse gongole, deve un fià de tregua, no ste a spremarve come agrumi che no xè stagiòn, e no pensè a massa robe x volta!
SPASSÉ VIA L'ANSIA E CAVALCHÉ L'ONDA CHE LA XÉ PROPRIO DA SURFISTI DOC.

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

Setimana al'insegna del divertimento ricercà e conquistà, diverse le ocasìon per cognossàre xente nova,nove fiame ala porta!Se el dovertimento no rive inventevelo!
MUOVITI MUOVITI CHE IL TEMPO VOLA!!!

Autore: Elisabetta Donaggio

“I am he as you are he as you are me and we are all together”.  Mi piace partire con l’inizio di “I’m the walrus”, surreale canzone dei Beatles per presentarmi. Sono nata alla fine di luglio di …enta anni fa;insegno alla scuola Primaria. Sono vegetariana convinta dal 1996, amo la natura e la pace, vivrei di anguria e zucchero filato, AMO CHIOGGIA città “cubo di Rubi[...]

Leggi il resto su .

Scrivi un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *