- Vela a Chioggia: weekend di regate con il Campionato Adriatico SnipeScritto 4 anni fa
- FalarseScritto 5 anni fa
- CriareScritto 5 anni fa
- CrestósoScritto 5 anni fa
- CalomareScritto 5 anni fa
- InsemenioScritto 5 anni fa
- PigrafeScritto 7 anni fa
- TagiareScritto 7 anni fa
- DescolarseScritto 8 anni fa
- PiovaScritto 8 anni fa
Oroscopo di Gina dal 26 ottobre all’1 novembre

Boooo tremate tremate! le streghe son tornate! A Chioggia tra suche baruche, appuntamenti culinari e misteriosi, halloween avrà i suoi degni festeggiamenti, e come consuetudine Gina rispolvera la storia della “valle dei sette morti”, leggenda chioggiotta tirata in ballo anche qualche mese fa con l’arrivo di chef Rubio. Non la ricordate? eccola qua:
Fuora de Ciosa, in mezo a la laguna, ghe xé ‘na vale vèrta bandonà; ma, quando s’à verificào ste roba la gèra ben tegnùa, col so casòn, e po’ la dèva pesse in abondansa…La matina del dì,dei Morti, sie valesani, prima de sortire,i discorèva atorno del fuogòn si andare o stare fermi la zornà ma ‘l Toni,el capobarca, salte su: “Chi ne dà da magnar e el dì dei morti? chi n’à dao da magnare el dì dei santi:i nostri brassi” a urle; “i nostri brassi!..Andare in ciesa?! tuto xé fenìo co se xé morti…, che no i diga i preti!”. Fumandose la pipa, lo scolteva el Momolo Mùcia, el Nane Vardaore,el Gigi Stralòcio,el Bepo Licatùto e rason i ghe dà a quel prepotente;el Nato Stravacào, verzèndo i oci:“Vegno anca mi”, a dise. Le bronséte coverte da la sénare scaldèva la pignatèla del cafè del fio (a gèra el fio del Toni);e un can bastardo,soto la tola, co la coa batèva el tempo a sti discorsi dei paroni.Lispièva. Fèva fredo. Gèra scuro.“Ziòga col can”, ghe dise el pare al fio;“xé tempo bruto, no te porto via…tornémo a mezodì, pieni de pèsse!”.
Risponde ‘l fantolin: “Xe ‘l dì dei Morti,sté fermi!”.E invese i monte in barca e i va, ridàndose del Sièlo e del Signore: “In sièlo no se magne e no se beve…A l’inferno ghe xé bisati crui, ma qua nualtri li magnémo rosti!”.
Dopo tre ore e passa de fadighe:“Qua no se ciàpe gnente, paron Toni…La pare ‘na zornà stramaledia!…Vardé là, vardé là: ghe xé un fagòto!…Ciapemo strasse invese de bisàti !…”.I se avissine e i vede un omo morto:
un morto, sensa naso, sensa récie,vegnùo dal mare su co la sevente.“Tiré sto bel’ incontro in barca, a proa…”E biastemando i torne col niegào. Fumèva la polenta su la tola,ma ‘l pésse gèra puòco, massa puòco,
e ‘l Bepo biastemèva come un turco.“Ciò, Nino”, a dise pien de rabia al fio; “cori al batèlo, svégia quel foresto
che dorme su la proa, dighe che a vegna: indove magne sie magne anche sète !.“Va là”, ripete i altri: “vai de corsa !”.E dopo un puòco a torne el fio, sigando: “L’ à dito: Vegno…adesso a vien, a vien…”.
“E alora daghe la carièga bona”, ridando ghe risponde uno dei sie: “vissin al fuogo, e daghe ‘l tovagiòlo”,ma in sto mumento comparisse el morto. A gèra tuto gonfio e scuro in viso,i pie descalsi consumai dai gransi,
da la boca a buteva fuora marsa.“Un bel’ invito, bravi !… Ve cognosso:Toni Galéto, Nane Vardaore,Mòmolo Mùcia, Nato Stravacao,Gigi Stralòcio e Bepo Licatùto”.I sie stèva tuti retirài int’ un canton, morendo de paura,el fio piansèva: mama, mama mia ! “Sté ben atenti a quelo che ve digo.Cossa avéu vadagnào qua in te la vale el dì dei Morti e dì de Tuti i Santi ? Gnente, fuora de quatro bisatèi !”.La man ghe tremoleva e anca la massèla.“A le Aneme dovèvi un fià pensare,andare in samitèro,almanco ancùo…”.El sièlo a gèra deventào de pégola se sentiva vissin l’ urlo del mare. “Che bel devertemento che xé stao el vostro, de ciamarme per zirnàre !”.
E po’, levando i pugni in alto, a sighe:“De l’ira mi me purgo in Purgatorio,vualtri sé i altri vissi capitài. Sia salvo el fantolin, che xé inosènte;sia salvo el can, che xé la fedeltà!”. E tuti sie i case in tera, séchi;e drio de lori se coléghe el morto.
Ariete (21 marzo - 20 aprile)
Col vento in poppa proseguì sodisfati verso i vostri piani e desideri, semplicemente impegnandove come sempre.
SE AL LAVORO GHE XÈ QUALCHE TENSIÒN, STEGHENE FUORA, NO PRONUNCEVE.
Toro (21 aprile - 20 maggio)
Cambiamenti in atto. Toro la to evolussiòn parte dal basso e cioè dale picole robe per rivare al' alto. Granda la scalata.
LA LUNA PORTE UN STRAVOLGIMENTO TOTALE: POSITIVI E SICURI AGIRÈ PER EL VOSTRO MEGIO.
Xemei (21 maggio - 20 giugno)
Finalmente torne la passiòn lavorativa e el desiderio de spenxarte oltre, guadagnando punti nel to mestiere.
PRESTO ARIVARÀ RICONOSSIMENTI E GRATIFICASSIÒN ECONOMICHE. MA SOPRATUTO PERSONALI.
Cancaro (21 giugno - 20 luglio)
Cancaro: sta setimana sparagna le decisiòn e rimandale a metà novembre. Pitosto coltiva l'orto che xè xà cressùo.
RICORDATE LA LIMPIDESSA DEI RAPORTI, E I PASSI PICOLI MA COSTANTI CHE PORTE LONTAN.
Leon (21 luglio - 20 agosto)
Manche un fià de calore e romanticismo, ma no sforseve de sercarlo, perchè a deve essare spontaneo nela vita de copia.
SPESSO TI TE CHIEDI EL PERCHÈ E EL PERCOME, INTANTO VIVI, DOPO LE RISPOSTE RIVE DA SOLE.
Vergine (21 agosto - 20 settembre)
Vergine, no te curare degli altri, anca se te pare che a volte i sia sbrufoni, tagiài e dritoni. A volte venimo messi ala prova.
LA TO PROVA XÈ NO DARGHE SODISFASSIÒN A CERTI PAPALONI CHE SE SENTE MONDO FURBI.
Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)
Gran calore e vicinansa in famegia. Xè rigenerante avere la certessa de afeti costanti. Entrate economiche extra.
MAGIORE RILASSATESSA E DISTENSIÒN. COMPLICE MERCURIO CHE TE FA SENTIRE NA FARFALETA.
Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)
Scorpiòn el to umore xè imprevedibile, un atimo ti buti fastidioso, un altro ti xè romantico e afabile. No sempre sodisfato.
MA XÈ CHE RIVE L'AMORE, TI XIOGHI A SCONDARTE, NO TI VUOI AMETARLO, MA A XÈ LA, A TE VARDE A TE STUDIE.
Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)
Sagitario ti xè passionale come un balerìn de tango. Vitale e pimpante ti à forti impulsi creativi e ti contagi i vissini.
EL TO ANEMO XÈ PARAGONABILE AL SOL LEONE, FORTI SLANCI IN AMORE, TI XÈ UN POLO MAGNETICO.
Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)
Capricorno, sparagna le fadighe e no darte su tuto co la stessa forsa. ghe sarà dei momenti dove le to energie sarà richieste.
NO ESSARE FRETOLOSO O GENEROSO SPERDENDO ENERGIE PRESSIOXE. OCIO AI AUTOVELOX O A MULTE VECIE.
Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)
Sta setimana ve venirà el desiderio de rinovare el guardaroba, felo che ve lo meritè. Ma blochè gl'impulsi assurdi .
PROTETI DA UN MERCURIO DANSANTE, AVARÈ FORTI INTESE CO EL PARTNER, E FORTE SENSO PER I AFARI.
Pessi (21 febbraio - 20 marzo)
No sempre ghe se puole andare a genio a tuti. Capite che qualchedùn ghe ne risenta del carisma che avè e a ve volta le spale.
CAPITE, NO TI VORÀ MINGA CIAPARTELA!? DALA TOA TI À AMORE E BRAVURA NEL TO LAVORO, GLI SCRESSI PASSE