Do You Speak Chioggiotto?

Oroscopo di Gina dal 19 al 25 ottobre

Scritto da il 19 ottobre 2014 alle 13:10
oroscopo

Gina è nervosa: dice che i dolci per via dell’umidità non le lievitano a dovere e inoltre i panni stesi a causa dell’umidità quando li raccoglie, nella speranza che siano asciutti, in verità sanno puzza “da batagìn” . Hai ragione, Gina, e in più come se non bastasse nella notte tra sabato e domenica, alle 2, diremo ciao all’ora legale (che tornerà il 29 marzo 2015) quindi, giusto per puntualizzare : ottobre quest’ anno non finisce nel week end e quindi l’ora solare giunge in anticipo e se ne andrà in ritardo. Vabbè…andremo in giro con i led nelle tasche per consolarci un po’.

Buona settimana a tutti!

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

In pratica xè come se fusse pasqua per voialtri, Ariete: amore, amore, amore a più non possso e sogni irealixabili che invesse se realixe.

STO GIRO AVÈ LO SCATTO DE BOLT:  IRAGIUNGIBILI E GLORIOSI. NA SETIMANA DA OSCAR.

Toro (21 aprile - 20 maggio)

La primavera pole rivare anca in autuno. 'No slancio inaspetato, l'irassionalità che avarà la megio sul rassionale e mentale.

TI À  BISOGNO DE SENTIRTE LIBERO E SICURO, NO VARDARE INDRIO, ILLUMINA EL TO DAVANTI.

 

Xemei (21 maggio - 20 giugno)

Nei ultimi periodi te capite de pensare a robe a cui no ti avevi mai pensà, mosso dala Luna che amplie el to lato introspetivo.

STO SCAVARE TE PORTE AD AVERE RIPENSAMENTI SU FATI PASSAI E PAROLE DITE. NO SE POLE TORNARE INDRIO, MA SE POLE RIMEDIARE...

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

Sempre e costantemente in salita. Le richieste aumente, le to ambissiòn sale. Minga male per la scarsela sa, e gnanca per el too ego.

INSOMA CANCARO LE STELE TE ILUMINE LA VIA E LE TE SPENXE VERSO NOVE SORPRENDENTI IDEE.

 

Leon (21 luglio - 20 agosto)

Leòn gran tempesta creativa te assale. Ti lo sà che el to mare o xè piato o in burasca. Sichè cavalca l'onda creativa e no te fermare.

NO METARTE IN PARCHEGIO. NO SCORAGIARTE, NO DIRE: NO ME SPETO NIENTE. OGNI GIORNO SARÀ  SPECIALE SE TI FARÀ COSSÌ.

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

La carriera procede ma la stanchessa bate la cassa. E anca la famegia e l'amore bate cassa. Sorprendeve e sorprendè i vostri cari.

NIENTE XÈ SCONTÀ  GNANCA I SENTIMENTI E LE PICOLE ROBE CHE RENDE EL PUZLE DELA VITA PIACEVOLE. VERDEVE INTORNO.

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

Bilansa: meti in te na copa Venere e Mercurio, scecherali mondo ben, missiali proprio. El risultato xè na setimana fantastica che pare un sorbeto!

AMORE, PASSIÒN, FORTE INTUISSIÒN, GRAN FILIN'  CO L ' AMORE  RITROVÀ .

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

Scorpiòn, ocio ala sciatica e a tute le contrature o fredure. Marte ve guide verso l'amore sincero, le afinità, gli interessi comuni.

STAVOLTA DALA TOA TI À  TANTA CONSAPEVOLESSA E AUTOPROTESSIÒN.

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

Sagitario: setimana passionale. Avè tuti i oci puntai indosso. No ve despiaxe, anca percè sentirse sexy no gà mai fato male a nissuni.

ARMEVE DE SENSO DEL'AVENTURA E NO STÈ  A FARE I PIGNOI SE NO TUTE LE CIAMBELE RIESSE COL BUXO, APRESSÈ  I GESTI.

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

In sto periodo ti à in mente la realixaxiòn professionale, le sodisfassiòn economiche e le certesse materiali. Ti venirà acontentà.

CONCENTRANSIÒN E AUTODETERMINASSIÒN VE GUIDE ANCA AL DISTACCO DA PERSONE CHE VE INCAXINE SOLAMENTE I PIANI.

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Acquario coragio, tien duro che la strachessa passe. I ritmi in autuno xè frenetici e dificili da seguire, ma ti ghe la fa, stai questo.

L'IMPORTANTE XÈ ELIMINARE ALA SERA LE TENSIÒN E CONCENTRARTE SUI SVAGHI, ANCA AMOROSI.

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

Pessi: sempre in prima linea, sempre coragiosi, sempre forti e determinati, anca quando ti senti l'ombra dela sfiga vissìn.

MA STAVOLTA TI TE SBAGLI, LA SFIGA PROPRIO DALE TO BANDE NO PASSE GNANCA DE STRISSO, ANSI, SATURNO A FAVORE PORTE TANTA POSITIVITÀ.

Autore: Elisabetta Donaggio

“I am he as you are he as you are me and we are all together”.  Mi piace partire con l’inizio di “I’m the walrus”, surreale canzone dei Beatles per presentarmi. Sono nata alla fine di luglio di …enta anni fa;insegno alla scuola Primaria. Sono vegetariana convinta dal 1996, amo la natura e la pace, vivrei di anguria e zucchero filato, AMO CHIOGGIA città “cubo di Rubi[...]

Leggi il resto su .