Do You Speak Chioggiotto?

Oroscopo di Gina dal 12 al 18 ottobre

Scritto da il 12 ottobre 2014 alle 10:10
oroscopo

“Siroco ciaro e tramontana scura, metite in mar e vai sensa paura.”  Dunque, passato “el punto de stela” del 7 ottobre, la Madonna del Rosario, il caldo persiste, ed anche la grande umidità. Lo scirocco c’è, manca la tramontana la sera! E ci vorrebbe. Gina dice che varie zone del suo corpo segnalano pioggia, e tanta tanta umidità. Ci attrezzeremo a modo:  tutti in versione SpongeBob , tutti spugnosi e contenti. Non abbiamo molto scelta, e poi si ok siamo appiccicaticci, ma abbiamo temperature così gradevoli che si potrebbe andare in spiaggia, anzi ci scommetto che molti ci vanno ancora.

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

Bravi Ariete, no caschè in tentansiòn! Che la dieta abia inissio! Dolsi puochi, verdura tanta. Parte la purificassiòn e presto vedarè i risultati.

VOIALTRI IN AUTUNO NO VE FERMÈ MAI, ANSI, AUMENTE LO SPIRITO COMBATIVO E LA VOGIA DE SPACARE E SCALARE EL MONDO.

Toro (21 aprile - 20 maggio)

Toro : temporegia prima de tiore decisiòn inutilmente afretae. L'ansia parte da questo, ma nissùn ve dà limiti de tempo, no imponeveli da soli.

VOIALTRI AVÈ UN GRAN SENSO DE RESPONSABILITÀ, MA NO DOVÈ IN NISSUN MODO MISSIARLO A SENSASSIÒN DE MANCANSE NÈ DE FRETA .

Xemei (21 maggio - 20 giugno)

Otima ciacola e capacità de influensare l'otica altrui, grande la comunicassiòn nei Xemei sopratuto dela prima decade.

TUTAVIA NO DESMENTEGHEVE DE LIMITARE LE PROVOCASSIÒN , USANDO LINGUAGI MANCO AGRESIVI E PROVOCATORI.

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

No preocupeve: prestissimo la sensassiòn de stare là a girarve i dei passarà e ve trovarè tempestai de xente che ve serche e ve vuole.

NEL FRATEMPO COME D'ABITUDINE NO FERMEVE E METEVE IN CAREGIATA  CO LE VOSTRE PROPOSTE E PROGETI ,PRONTI....VIA!

Leon (21 luglio - 20 agosto)

La cappa de umidità ve fa sentire tachenti, tachaissi e fastidiosi, quasi blocai drento na crisalide de nervosismi e disatensiòn.

MA LEON, SELF CONTROL E TI SUPERI ANCA STI GIORNI FASTIDIOSI. DADRIO L'ANGOLO GHE XÈ  LA TO VITA CREATIVA E PASSIONALE.

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

Anca a ti Vergine el tacaisso no te confà mondo. Tiente ala larga da provocassiòn e infastidimenti,  i ghe xè solo per metarte ala prova e indebolirte.

STAI IN GUARDIA ANCA CO LA FISICITÀ I SFORSI MUSCOLARI. E NO VARDARE TUTI MALE, NO TUTI TE VUOLE FARE LE SCARPE.

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

Stop & go. Bilansa osserva a mente chiara e parti ala grande perchè ti à el mondo in man. Ti xè al punto dela svolta  e del cambiamento positivo.

SE TI À MIRE ESPANSIONISTICHE IN AMBITO LAVORATIVO XÈ ORA DE ADOPERARTE PER FARE DELE TO IDEE LA REALTÀ.

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

Scorpiòn frena. Ti xè che ti superi i to limiti e la stanchessa incalse. Prudensa sia co le spese sia coi sentimenti, baste na setimana de riposo.

SE TI TE FERMI N'ATIMO, TI VEDARÀ QUANTO TI À OTENUO FIN AD ORA. SICCHÈ RELAX , MERITATO RELAX E PARSIMONIA DE TEMPO E SCHEI.

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

Sta setimana ti avertirà nervosismo e poco spirito de soportassiòn. Amen. No farghene na tragedia, ansi aprofitaghene per tiorte dei momenti per ti.

FRENA GL' IMPULSI E LA LENGUA. PITOSTO DE DIRE O ,SENTATE E SPETA CHE LA SETIMANA PASSA, PITOSTO DE DIRE ROBE INOPORTUNE.

 

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

Capricorno: anca ti sarave utile che i te metesse soto axéo per sette dì. No dipende dala Gina, ma dai astri impertinenti come Marte e Mercurio.

UMORE COME MONTANIE RUSSE, ALTE ASPETATEVE, ANSIE, VOGIA DE MORSEGARE QUALCHEDÙN, INSOMA,BLOCA I IMPULSI.

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Oh ecco un segno che no risente dei pianeti co la M. Acquario, fortuna sbregà verso i afari e la cressita economica. Possibili grandi acquisti.

FINALMENTE SÈ DRIO A RAGIUNGERE EL SENSO DE SICURESSA ECONOMICA CHE AVÈ  SEMPRE MERITÀ E DESIDERÀ.

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

Setimana mondo coi pìe piantai in tera. Poca vogia de fantasticare. Fè ben, megio la concretessa a volte. E voialtri Pessi sè mondo concreti.

CONTINUÈ NELE VOSTRE BATAGLIE QUOTIDIANE E NO BLOCHEVE MAI PERCHÈ I TRAGUARDI XÈ VISSINI.

Autore: Elisabetta Donaggio

“I am he as you are he as you are me and we are all together”.  Mi piace partire con l’inizio di “I’m the walrus”, surreale canzone dei Beatles per presentarmi. Sono nata alla fine di luglio di …enta anni fa;insegno alla scuola Primaria. Sono vegetariana convinta dal 1996, amo la natura e la pace, vivrei di anguria e zucchero filato, AMO CHIOGGIA città “cubo di Rubi[...]

Leggi il resto su .