Do You Speak Chioggiotto?

Oroscopo di Gina dal 19 al 25 gennaio

Scritto da il 19 gennaio 2014 alle 18:01
oroscopo

La neve de genaro per la tera a xè un tabaro, genaro sensa nevera: venti forti a primavera. Insomma nella montagne del Veneto è scesa un bel po’ di neve quindi sotto la neve a primavera non ci sarà, secondo questi proverbi , molto vento, ma magari un bel po’ di tepore che farà maturare rigogliosi i frutti colorati della bella stagione. Intanto martedì 21 sarà Sant’ Agnese, l’inverno è iniziato da un mese e… per Sant’ Agnese fa fredo nele cese. Questo proverbio dice che siamo nel pieno della fredda  stagione che avanza con le sue fredde temperature…speriamo che il tempo ci conceda qualche giornata soleggiata, ne abbiamo davvero bisogno! Buon oroscopo a tutti cari!

 

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

Sempre come un treno ma co una logica determinassiòn per rivare a mete e traguardi, tuti gl'infastidimenti se apianarà, sia in amore che in famegia.

PER SPRIGIONARE TUTA LA GRINTA E LIBERARVE DALO STRESS BASTE NETARE CASA O CORARE IN DIGA, FUNSIONE!

Toro (21 aprile - 20 maggio)

Sta setimana porte pevare e peperoncìn. Ala routine se agiunge un toco de matesso e de imprevedibilità, proprio quelo che serviva.

OGNI TANTO PER SENTIRE BATARE EL CUORE XÈ BELO AVENTURARSE IN PICOLE O GRANDI AVENTURE.

Xemei (21 maggio - 20 giugno)

I nuli  vien spassài via da un fià de serenità,  podarè definire mete o creare nove situassiòn creative o lavorative, l'importante xè superare le aparense.

SE APRE NOVI SPIRAGLI PER  QUANTO RIGUARDE LA SFERA AFETIVA. AUMENTÈ LA MEDITASSION E L'APROFONDIMENTO PERSONALE.

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

Cancari, ste calmi, ste queti, protegeve dale magagne influensali prevenì fastidi intestinali o mali articolari, insoma coverseve, no andè nui in giro.

SE ANDÈ A SCIARE EVITÈ FUORI PISTA O EL GIASSO , SI INSOMA, NO STÈ A FARE  I SPACONI, PROTEGEVE.

Leon (21 luglio - 20 agosto)

Leon, l'imprevedibilità, l'incalcolabile, el belo, tuto pole sucedare, ti lassa la finestra verta ala luce e augurate el belo, perchè a rive.

LA VITA XÈ UNA, TI LÀ CAPIO, MA TI À ANCA CAPIO L'UNICITÀ DE ANEMA E SPIRITO, AMATE LEON, TI LO MERITI.

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

Vergine, no tediarte pì del dovuo. Si, ti à tanto da fare, ma chi lo fa? Tì! E chi  xè che sè dà da fare cossì ben? Ti! Lavora ma godite anca la vita.

ALARGHÈ L'ORIXONTE VERSO LA SPIAGIA CO LE PALMETE...NO STÈ SEMPRE A FARE LE FORMICHINE! GODEVELA UN FIÀ

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

Bilansa, stai queto, anca le ferari à bisogno dela revisiòn. No ti xè un automa, e anca i robotini, comunque i li mete in ricarica.

ALONTANA LA CONFUSION MENTALE E LO STRESS FISICO, NISSUN TE FA I VUODÙ, OSIGENATE! BE QUACIAROT!

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

Scorpion, lassa stare le parole, passa ai fati, le possibilità ti le à tute. Muovate, usa le man, la creatività, l'otimismo e sii concreto!

SE DOVÈ FARE LAVORI IN CASA CHIEDÈ CONSIGLI AD AMISSI SICURI DELE PROPRIE IDEE, AL LAVORO INVESSE NO STE TANTO A CONDIVIDARE.

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

Amore,amore, amore. La Luna bussò e tanto culo portò.  Sagitario spalanca chei oci che ti à qualchedun vissin che te ame, o a momenti a rive.

OLTRE AL'AMORE RIVE SCHEI : EREDITÀ, VINCITE, SCHEI CHE VANSEVI, COSSA DISEU, VE VA BEN O VOLÈ ALTRO?

 

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

Capricorni: Venere xè la guida per riussire sempre in tuto. Ti po stare stabile indove che ti xè e riussire, ma ti poi anca cambiare strada e vinsare.

L'ASSE LAVORATIVO E SENTIMENTALE VIAGE SU DÒ BINARI PARALELI E IN SALITA. TUTO TI PUOI, AFERALO!

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Setimana al'insegna dela riflessiòn e dela consapevolessa che per ogni passo indrio ghe ne xè anca diexe in avanti , Acquario ti xè in evolussiòn.

SE DRIO A DEFINIRE RAPORTI  E LEGAMI. LA SFERA LAVORATIVA SE RIPRENDE, E COSSÌ ANCA EL TACUÌN CHE SE IMPENISSE!!!

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

Avarè dei scambi positivi de idee co persone che no avaressi mai pensà. Tuto questo porte a na crescita e na maturassiòn, podaria nassare anca una relassiòn.

XÈ TEMPO DE ARICHIRE EL CUORE, DE METARSE IN DISCUSSIÒN DE NO ASPETARE , DE AGIRE!

Autore: Elisabetta Donaggio

“I am he as you are he as you are me and we are all together”.  Mi piace partire con l’inizio di “I’m the walrus”, surreale canzone dei Beatles per presentarmi. Sono nata alla fine di luglio di …enta anni fa;insegno alla scuola Primaria. Sono vegetariana convinta dal 1996, amo la natura e la pace, vivrei di anguria e zucchero filato, AMO CHIOGGIA città “cubo di Rubi[...]

Leggi il resto su .