Do You Speak Chioggiotto?

Oroscopo di Gina dal 3 al 9 novembre

Scritto da il 3 novembre 2013 alle 11:11
oroscopo

Quando novembre se muove o che slavasse o che piove…quindi ciosoti alla lettura, prepariamoci con stivali, ombrello e giacche impermeabili e speriamo bene. Gina dice che i suoi dolori articolari sono infallibili e ci saranno temporali con la t maiuscola. Questo mese immerso nell’autunno oltre alla commemorazione dei santi e dei morti, ricorda San Martino e Santa Caterina molto festeggiati in città, ad essi è sempre legato un tipico proverbio, ma li riservo per le prossime settimane. Gina manda a tutti i suoi lettori un bacione.

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

La Luna nova del tre porte forsa e carateree na relativa fortuna volgarmente ciamà buèla. Dopo setimane de strachessa continua ghe ne rive una bela.

MOMENTO PERFETO PER ACQUISTI SERI, COME MACHINE, CASE, GIOIELI, REGALI DE NADALE...

Toro (21 aprile - 20 maggio)

Forte equilibrio mentale, a farà fronte a possibili fastidi lavorativi o sociali. La morale xè passarghe de sora no complicandove la vita!

LA FORTUNA XÈ DALA VOSTRA, QUINDI NO FEVE MINIMAMENTE DISTURBARE DA MONADE.

Xemei (21 maggio - 20 giugno)

Giove ve fa l'ocieto e sarè, come al solito ultimamante lanciatissimi  negli afari e nele spese gestionali. Schei, schei, in entrata.

UNICA RACOMANDASSIÒN: SERCHÈ DE ESSARE MENO CERTI DE TUTI I VOSTRI RAGIONAMENTI. METEVE IN DISCUSSIÒN

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

No steve a intrigare in situassion poco ciare. Ordine del giorno e dela setimana: filare driti e sicuri negli afari certi e onesti.

BIÀ CHE DIFIDÈ DELE PROMESSE DA LUCIGNOLI, DOVÈ INSEGUIRE LA CONCRETESSA E LA CHIARESSA.

Leon (21 luglio - 20 agosto)

I Leoni xè xà proietai a Nadale. I xè momenti fadigosi, lo sò, tenì duro, ogni roba à el sòo perchè. Tireve sù co un fià de vitamine.

PER EL RESTO GHE PENSE FAMILIARI E AMISSI A COCOLARVE E A FARVE SENTIRE SPECIALI.

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

No stè a tiore in giro le vostre difese imunitarie e a tirare massa la corda. Curè rafredori e aciachi vari, sinò pò i devente recidivi.

NELE DISCUSSION AMICHEVOLI O PROFESSIONALI SERCHÈ DE METARE IN DISCUSSION ANCA LE VOSTRE IDEE NO SOLO QUELE DEGLI ALTRI.

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

La Luna nova del tre porte na grande rigenerassiòn e positività. Se drio ad agire nel verso giusto e a breve racogliarè dolsi fruti.

SE STABILIXARÀ SITUASSIÒN ECONOMICHE E LAVORATIVE, CIARIRÈ ANCA I AFARI SENTIMENTALI, TUTO IN POSITIVO!

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

Vai, Scorpione vai! Sempre al massimo, lanciatissimo, convintissimo involtolà da una nube de positività reale! Tuto xè a to favore.

EL DESIDERIO DE MISURARVE IN NOVE AVENTURE XÈ LECITO, E SOPRATUTO GRANDO SARÀ EL RISULTATO.

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

L'autuno che xè drio a inoltrarse ve mete a dura prova: parè un tut'uno co nissiòi e piumòn. Scuoteve, agiteve, deve na descantà!

SI, SÈ STRACHI, KO, MA VARDÈ CHE QUALCHEDUN PODARIA APROFITARE DE STA ROBA E FARVELA SOTO I OCI. STE ATENTI!

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

Capricorni determinai e positivi. Chiedete e vi sarà dato, la fortuna gire dala vostra. L'importante sarà no strafare e c0nservare pì a lungo sto benessare.

CONSIGLIO COMUNQUE DE CONSERVARE UN FIÀ DE ATENSION, STÈ SEMPRE IN GUARDIA CHE A XÈ UN OTIMO ALENAMENTO.

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

I Acquari sta setimana sarà scieti e neti. Stè atenti a no ferire persone che no lo merite co parole che podaria far male.

UTILIXÈ L'INTELIGENSA E PITOSTO DIMOSTRÈ COI FATI QUANTO CHE VALÈ E COSSA CHE VOLÈ DIRE.

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

I pessi sarà dei grandi Casanova sta setimana. Ocio ai Pessi impegnai...qualche patner  podaria starghe male ! Quindi manco ande da latin lover!

GIOVE PORTARÀ UN FIÀ DE INSODISFASSIÒN NEL LAVORO, QUINDI SARÈ MOTIVAI A DIRE E FARE DE PÌ.

Autore: Elisabetta Donaggio

“I am he as you are he as you are me and we are all together”.  Mi piace partire con l’inizio di “I’m the walrus”, surreale canzone dei Beatles per presentarmi. Sono nata alla fine di luglio di …enta anni fa;insegno alla scuola Primaria. Sono vegetariana convinta dal 1996, amo la natura e la pace, vivrei di anguria e zucchero filato, AMO CHIOGGIA città “cubo di Rubi[...]

Leggi il resto su .