Do You Speak Chioggiotto?

Oroscopo di Gina dal 15 al 21 Settembre

Scritto da il 15 settembre 2013 alle 08:09
oroscopo

Nela luna setembrina la sardela se rafina. Arco celeste de matina, la piova xè vissina. Nel frattempo diamoci sotto con la sùca baruca,le patate mericane,i colombini pelai,le cossètte,le panoce, i sugoli caldi,  la pasta e fasioi. In barba ai futuri vaccini autunnali, riscopriamo i sapori autentici a km 0, che oltre ad essere “nostrani” costano anche meno. Demoghe soto ciosoti! W la natura! E buona settimana! Ps: si raccomanda di non assumere tutti questi alimenti in una volta sola, perchè anche se naturali, qualche effetto indesiderato lo possono avere…s’avemo capìo!

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

Ok, ve senti vivi, ok volè asaporare tuto, anche i sport pì pericolosi, ok, vardè che la soglia de valutassion no xè uguale per tuti.

VALUTÈ, LA CARICA XÈ ALTA, MA NO XÈ CHE SÈ IMMUNI A FARVE MALETO, INSOMA OCIO, ANCA CO LA LENGUA.

Toro (21 aprile - 20 maggio)

Parola dela setimana: rosegai duri. Livelo de soportasiòn basso,ma se posso darve un consegio no concentreve sul nervosismo.

PITOSTO DE PERDARE FIAO CONSIGLIO UN SERAFICO  SILENSIO, SCONTREVE SOLO SE GHE NE VALE LA PENA, E NO FEGHENE UN DRAMA.

Xemei (21 maggio - 20 giugno)

I Xemei , sempre baxai da Sole e Mercurio riussirà in setimana a concludare progeti e colaborasiòn, ricercarè l'afeto dela famegia.

SAVÈ CHE SÈ DEGLI AUTENTICI FIGLI DELLE STELLE, QUINDI AVÈ SEMPRE N'AURA MAGICA CHE V'INVESTE. NO ROVINELA.

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

Parola d'ordine: sempre più in alto!!!! Giove, Mercurio e Venere in triade  ve acompagne a manina ala scoperta del successo.

EL PERIODO XÈ PÌ CHE OTIMO, PER CONCLUDARE AFARI,REALIXARE SOGNI...E...AMARE!!!! L'AMORE PRIMA DE TUTO.

Leon (21 luglio - 20 agosto)

Come che dixeva l'Ailander: no stare a perdare la testa. No roxegarte le onge Leon, stai sù, no corare col servelo che l'ansia no fa ben.

CARICATE DE ENERGIA POSITIVA, ESCI, TIENTE ATIVO, LEGIA, SCRIVA,AMA, E NO PENSARE MASSA.

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

L'impegno e la costansa dà sempre i sò risultati, sto giro avè da valutare varie oferte e oportunità, no sarà facile ma proveghe.

I VERGINI SE MOVE  IN SILENSIO STANDO  SEMPRE MONDO DETERMINAI E APRESSAI. OCIO ALE ENERGIE.

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

Si, la vita è tuto un quis...e ghe vole l'ategiamento giusto da pr, soriso ben incolà tra i denti e via..in scalata verso gli obietivi giusti.

MI STA SETIMANA VEDO UN POSSIBILE GUADAGNO O RISARCIMENTO , NO CIFRE ESORBITANTI, MA COMUNQUE NO SE BUTE VIA NIENTE!

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

Setimana tendente al'acidelo e al nervosismo, andeghe pian co le frasi ad efeto perchè oltre che a ferire le ve se pole ritorcere contro.

SE AVÈ LA NECESSITÀ DE SFOGARVE VE CONSIGLIO DE CORARE, DE COLPIRE L'ARIA IN RIVA AL MARE , DE PRIMA MATINA E BEN COVERTI.

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

Vado al massimo...el sagitario xè un frulato de passionalità, inteligensa e argento vivo, insoma: no ve ferme nissuni!  ciapè quindi la bala al balso.

NO STÈ A TEMPOREGIARE SULE ASSIONI: SE VE INTERESSE UNA PERSONA, O SE VOLÈ DIRE LA VOSTRA, QUESTO XÈ EL MOMENTO CONSONO.

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

Setimana in cui i Capricorni se sentirà nati co la camixa. Mondo de svolte vicine, crescita economica e lavorativa, e comunque alta la fortuna.

SERCHÈ SOLO DE ESSARE UN FIÀ PÌ ATIVI CHE COSSÌ LA FORTUNA VE VIEN INCOTRO PRIMA.

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Setimana scorbutica e fastidiosa, l'ansia sercarà de farla padrona, però savè ben come destregiarve: dovè alontanare tute le negatività.

MANTENIRSI ATIVI QUESTO XÈ EL COMANDAMENTO , GIARDINAGIO, ASTRONOMIA, FLIRT, L'IMPORTANTE XÈ NO STARE FERMI.

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

Sole, Luna, stele, ve benedisse e la carica fortunata xè altissima, i Pessi xè sempre vissini a grandi occasiòn, no fevele scampare.

APROFITÈ DE STA INCONDISSIONATA FORTUNA PER SISTEMARE FACENDE LEGALI O AMINISTRATIVE, LE SARÀ PÌ FACILI DE QUELO CHE PENSÈ.

Autore: Elisabetta Donaggio

“I am he as you are he as you are me and we are all together”.  Mi piace partire con l’inizio di “I’m the walrus”, surreale canzone dei Beatles per presentarmi. Sono nata alla fine di luglio di …enta anni fa;insegno alla scuola Primaria. Sono vegetariana convinta dal 1996, amo la natura e la pace, vivrei di anguria e zucchero filato, AMO CHIOGGIA città “cubo di Rubi[...]

Leggi il resto su .