Do You Speak Chioggiotto?

Oroscopo di Gina dal 9 al 15 Giugno

Scritto da il 9 giugno 2013 alle 11:06
oroscopo

Gente, che dire…è tornato sto sole o fa il prezioso e ci mostra i suoi raggi per qualche ora e poi ci saluta e va a fare un riposino per altre settimane? Gina insiste e dice che devo essere speranzosa, che il peggio è passato, che per i Santi (martedì 11)  il tempo è sempre stato particolare , ma il caldo sta avanzando sicuro. Ci sono tanti turisti a Sottomarina, con la crisi che c’è e la fatica che si fa ad organizzare pochi giorni di vacanza auguro a loro di avere giornate soleggiate e calde. Buona settimana a todos!

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

Arieti sta setimana sè ancora pì sicuri e spietati. Andè avanti in quinta, ralentè un fiatinin,no stè a butarve a capofito, rifleteghene sora.

OCIO A NO TRASCURARE AMORE E AMISSI STRETI, LORI VE XÈ SEMPRE VISSINI... MI VÒ AVERTIO, TENIVELI STRETI

Toro (21 aprile - 20 maggio)

Tori destrigheve...o megio, scegliè co velocità le mete dell'istae, perchè, xà el tempo xè ancora tiepido, ve vuole qualcossa per scaldarve.

SETIMANA SPENSIERATA E GODURIOSA, OCIO AI ALCOLICI E AI GELATI, DOPO NO STÈ A DIRE CHE NO VÒ AVERTIO


Xemei (21 maggio - 20 giugno)

Setimana da tendenti al'infastidio. Capimose, avè raxòn, ma no stè a fare i santi sulk scagnelo de oro. Chi xè sensa pecato scagli la prima pietra.
PODÈ FARVE LE VOSTRE  RAXÒN SENSA CAPOTARVE COME SAGIAROTOLI PER TERA E SBATARVE, NE USSIRÈ  VINCINTORI, FIDEVE DELA GINA.

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

Ghe xè qualchedun che ve interesse, ma gireghe atorno, no fiondeve de bruto, no stè a fare inviti in tuta sicuressa, ciapè spassio e decifrè.

RICORDEVE CHE LA RIFLESSIÒN VIEN PRIMA DE TUTO E QUINDI CO GARBO E MAESTRIA ANDEGHE PIAN E PESÈ PENSIERI E OPINIÒN.

Leon (21 luglio - 20 agosto)

E chi gerelo Casanova? nissuni...va che i Leoni sta setimana xè pexo del conte Uguccione...ste atenti che co n'ocià i ve casche ai pie!!!

CHI À TEMPO NO SPETI TEMPO, LEONI...SULE ROBE PRATICHE NO STÈ A SPETARE CHE LE ROBE PIOVA DAL CELO, MUOVEVE!

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

I Vergini xè mondo strachi, ma nonostante tuto i a la forso de vedere la luce, insoma, vantè bota ala granda, e ogni dì ve dè mondo da fare.

OTIMI I RAPORTI COL PARTNER E ANCA PER CHI CHE AGISSE IN GRUPPO PER INISSIATIVE ARTISTICHE O SOCIALI

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

Bilansa alla carica! Shakerai, agitai, efervescenti, agitatissimi,spumegianti ai duxento al'ora, calmi bilansa, tuta sta verve xè otima ma sbolenteve.

ANCA PERCHÈ NO XÈ DITO CHE CHI CHE VE AFIANCHE RIESSA A TENIRE STI RITMI E A CAPIRVE QUANDO CHE PARLÈ

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

El Scorpiòn xè insuperabile sta setimana! Tuto gire a vostro favore, l'amore xè ultrahot, in pì avè intuissiòn e se favorii nele scelte.

MI DIRIA CHE XÈ EL MOMENTO BÒN PER LE SCELTE IMPORTANTI , PER DIRE ANCA ROBE CHE NO AVÈ MAI PRONUNCIÀ

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

Tendensialmente rosegai, nel senso che ve sentì desiderosi de andare ala scoperta de nove esperiense e anca amissi e amori, andeghe pian.

ANDEGHE PIAN SOPRATUTO SE FE I LATIN LOVER CO PERSONE IMPEGNAE O SE IMPEGNAI VOIALTRI, E...CIÒ DAI, UN FIÀ  DE FAIR PLAY...

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

Capricorni, cossa xela tuta sta ansia, sta paura de no piaxare, de essare dei Gobi de Notre Dame...Camina camina, deve na drissà savè!

LA SICURESSA IN SÈ STESSI XÈ VITALE, QUINDI CAVEVE CHEL'ASPRESSION DA CIAMA DESGRASSIE E METEVE IN CAREGIATA COL VESTITO PÌ BELO

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Pessi sè in salitissima. Uscite fori porta, bessi, nove amicissie e aventure. Cambiamenti in vista...a volte xè utile rischiare e tentare.

SE DRIO AD ATRAVERSARE UN PERIODO FELICE, DOPO EL TEMPORALE TORNE EL SOLE E I OSELETI CHE CANTE!

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

Capite a volte de no capirse tra amissi o nela copia, ma no ve fè el minimo problema, perchè da otimi oratori savè analixare le situassion e butarla in gegia.

I PESSI XÈ FATI PER EL RISCHIO E L'AVENTURA E STA SETIMANA SÈ PÌ COOL DE JOE FALCHETO E FONSI MESSI INSIEME.

Autore: Elisabetta Donaggio

“I am he as you are he as you are me and we are all together”.  Mi piace partire con l’inizio di “I’m the walrus”, surreale canzone dei Beatles per presentarmi. Sono nata alla fine di luglio di …enta anni fa;insegno alla scuola Primaria. Sono vegetariana convinta dal 1996, amo la natura e la pace, vivrei di anguria e zucchero filato, AMO CHIOGGIA città “cubo di Rubi[...]

Leggi il resto su .