Do You Speak Chioggiotto?

oroscopo di Gina dal 2 all’ 8 Giugno

Scritto da il 2 giugno 2013 alle 09:06
oroscopo

Sto sognando ancora o c’è realmente il sole ed il cielo è azzurro? Oppure è un ologramma e qualche addetto agli effetti speciali sta facendo il burlone? O Gina c’ha azzeccato pure stavolta? Visto che da più di un mese sostiene che il tepore ed il bel tempo sarebbero arrivati  a  Giugno? Vedremo. Intanto come anfibi ci mettiamo al sole per riscaldarci un po’.  God save  the sun !!!

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

Ve sentirè careghi e maestosi, ma anca mondo riflessivi, quindi savarè per ben come  indirissare intelligensa ed energia.

NO RIMANDÈ UN INCONTRO, NÈ STEVE A NEGARE IN CASA O AL TELEFONO. XÈ EL MOMENTO GIUSTO PER SCOPRIRE  LE VOLONTÀ DE NA  PERSONA.

Toro (21 aprile - 20 maggio)

El Toro sta setimana sarà in lotta tra l'essare e l'apparire, la materia, la rassionalità e la meditasiòn. Ma vardè che ghe xè anca le vie de mexo.

SFRUTÈ LE VOSTRE INTELIGENSE E LE CREATIVITÀ CHE VE FRULLE IN TESTA, BASTA CHE NO ANDÈ AVANTI COME UN CAROARMATO PERÒ

Xemei (21 maggio - 20 giugno)

In salitissima, sensa la minima fadiga. Dixeme, quale astro megio del Sole ve podeva protegiare in sta setimana? Proprio la stela pì calda!

FROTUNAI XEMEI ANCA NEL LAVORO , IN QUANTO SARÈ SPINTI A FARE SEMPRE MEJO GRASSIE ALE RISPOSTE POSITIVE CHE RICEVÈ

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

Bone vibrassioni anca per i Cancari. Aria de amore e passion nell'aria, se drio a organixarve un viagieto, otime le zone de colina.

XÈ TEMPO DE ORGANIXARE EL GUARDAROBA E ACQUISTARE QUALCHE STRASSETA NOVA, ANCA EL LOOK CONTE, NO INDEBITEVE PERÒ!

Leon (21 luglio - 20 agosto)

Xè el momento de cambiare abitudini sbagliae, butare via le robe rote che no funsione da diexe ani e sistemarve anca el look.

LEONI, SÈ DRIO A RIMETARVE IN CAREGIATA, QUINDI NO STÈ A FARE I NII DA POLVARE...MUOVEVE...MI PIACI SE TI MUOVI...E ALLORA...MUOVI!!!

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

Ordine dela setimana: tenire duro. Lo stress xè alto, ma anca mondo producente. Sè sula cresta del'onda, ma mondo umili per ametarlo.

MOMENTI INDIMENTICABILI IN COMPAGNIA DEL PARTNER. OCIO AI GIRI D'ARIA E A GOLA-NASO RECIE. MOLTE LE SERATE AL'APERTO.

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

La positività xè deventà la vostra ombra, i Bilansa xè pieni de inissiative e favorii da Giove nela cariera. L'importante xè perseverare.

MAI DESMENTEGARE I PROPRI SOGNI. ECCO LA FONTE DEL VOSTRO SORISO. CONTINUÈ PER LA VOSTRA STRADA CHE LA XÈ GIUSTISSIMA

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

Amore e sucessi finansiari viagie a manina, cari Scorpioni. Ansi, le possibilità e le sodisfasiòn no xè finie. Xè el momento giusto per provare.

SETIMANA AL'INSEGNA DEL DETO: "SORIDI E LA VITA TI SORIDE" ASTUSSIA, SENSIBILITÀ XÈ  COSTANTI. GODEVELA!!!

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

A volte alcune robe cominsie a deventare pesanti e odiose. Picole robe ne pare grandi e insoportabili. Se se mete Marte de mexo po...

PODARESSI QUESTIONARE CO PERSONE A CUI  GHE TENÌ MONDO. QUINDI PESÈ LE PAROLE E I GESTI SE PROPRIO DOVÈ SCHIARIRVE.

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

Sarà forte la volontà de essare rassionali e controlare tuto quelo che ve capite e farè. Ma no tuto pole essare domao. I sentimenti ad esempio.

A VOLTE  SAVÈ...ANCA GLI IMPREVISTI POLE ESSARE FAVOREVOLI. BASTA ESSARE SCALTRI E FARLI GIRARE NEL SENSO GIUSTO. CAPIO?

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

O...ecco, dò ragieti de sole e l'Acquario splende magnifico. Ve sentì ben, se sisteme pian pian l'asse lavorativo, insomma vantè botta mondo ben.

LA POSITIVITÀ REGNE SOVRANA E DE SALUTE SE DRIO A RAGIUNGERE UN EQUILIBRIO. LA MENTE XÈ PROTETA DAL SOLE E DA GIOVE GRANDI ISPIRATORI.

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

Sbalsi de umore sta setimana. No stè a tiore decisiòn definitive. Rimandè se podè. No sè rilassai, ma infastidii dai comportamenti de alcuni.

CONSIGLIO: SIATE MENO CATEGORICI, NO STÈ A DIRE MAI O PER SEMPRE. METEVE UN FIÀ DE CALMA SOTO A CHELE PINNE.

Autore: Elisabetta Donaggio

“I am he as you are he as you are me and we are all together”.  Mi piace partire con l’inizio di “I’m the walrus”, surreale canzone dei Beatles per presentarmi. Sono nata alla fine di luglio di …enta anni fa;insegno alla scuola Primaria. Sono vegetariana convinta dal 1996, amo la natura e la pace, vivrei di anguria e zucchero filato, AMO CHIOGGIA città “cubo di Rubi[...]

Leggi il resto su .