Do You Speak Chioggiotto?

Oroscopo di Gina dall’11 al 17 Maggio

Scritto da il 12 maggio 2013 alle 09:05
oroscopo

Gina sta facendo le pulizie di Primavera: lavaggio tende, finestre, poggioli, “armuà” . Ha risistemato i “piteri” nel suo balcone provati da innumerevoli temporali. E siccome qui a Ciosa non ci facciamo mancare niente e abbondiamo anche nella proliferazione di zanzare, l’impavida astrologa per evitare la crescita di larve  utilizza fili di rame nei sottovasi, questo metallo rilascia ioni e ossidi che bloccano la schiusa dei malefici ovetti, quindi non è che se ci facciamo un braccialetto di rame siamo immuni da questi fastidiosi insetti. Certo che per un po’ di vita all’aperto e tepore si resiste anche ad una puntura di zanzara! Esistono dei rimedi naturali efficaci contro le punture: ghiaccio, miele e bicarbonato, limone, dentifricio, quest’ultimo se all’aroma di menta dà anche una sensazione di freschezza , se non volete però invogliare api e formiche a farvi visita dopo queste medicazioni, Gina vi consiglia di togliere gl’impacchi dopo 15 minuti. Occhio alle punture gente…con tutta l’acqua che stà scendendo ci saranno delle larve giganti!

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

Arieti ocio al tacuìn!!! Mi vò avertio, dopo no lamenteve! Ok, sè bravi a trovare oferte, avè boni gusti...ma no dovè partire in spedissiòn!

NO STÈ A CUMULARE ROBA UGUALE O SIMILE, PER LA'BIGLIAMENTO PO, SAVÈ CHE LE MODE PASSE, QUINDI NO INVESTÌ MASSA, CAPIO?

Toro (21 aprile - 20 maggio)

La xente alegra e ciel l'agiute. Tori, niente niente se anuvole el  cuore, serchè compania e feve dei bei giri per lango per longo, dove che capite.

LA PAROLA D' ORDINE SARÀ EL SVAGO, NO STÈ TANTO A SELESSIONARE ,CIAPÈ EL MOMENTO COME NA TAVOLA DA SURF CO NA BELA ONDA.


Xemei (21 maggio - 20 giugno)

Xemei in love...Xemei figli dei fiori, tuto n'abraccio, tuto un bon proposito e gran vogia de amicissia vera e sincerità. Gera ora!

GHE XÈ TUTE LE BASI PER CONSOLIDARE RAPORTI O RIAVICINARVE AD AMISSI LONTANI O AL'AMORE CO CUI A VOLTE VE TROVÈ IN CONTRASTO.

 

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

I Cancari sta setimana sarà curiosi e partecipi. Ocio che no tuti vole essare seguii e consigliai, dedichè el vostro tempo a chi che lo merite.

ANDEGHE CAUTI QUANDO SERCHÈ DE FARGHE CAMBIARE IDEE ALE PERSONE, NO IMPONEVE CHE OTENÌ L'ESATO CONTRAIO.

Leon (21 luglio - 20 agosto)

Setimana in salita, no, no per la fadiga, ma perchè ve sentirè decisamente megio! Farè  diverse robete che unìe  xè un bel fià de quantità!

GRANDE FORSA DE CONVINSIMENTO E SIMPATIA VE CONTRADISTINGUE, I VE SERCHE PER  LE VOSTRE QUALITÀ!

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

Vergini el lavoro, i affari, i studi va a gonfievele, co la fadiga rive anca i risultati, ricordeve  sempre de procedare co l'inteligensa che avè.

EL LATO SENTIMENTALE HA UN FIÀ DE ALTI E BASSI, MANCHE UN POCO LA VOGIA DE CONFRONTO, QUINDI SÈ  IN STASI  SILENSIOSA.

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

Anca i Bilansa xè in crescita mentale, culturale, economica, sociale. I vè serche e xè na roba mondo posititva, feve trovare che xè importante!

CONSIGLIO: AGÌ SENSA TANTO DIRLO IN GIRO, COSSÌ NO  CREARÈ  ASPETATIVE  E EVITARÈ CHE I CURIOSI VE TORMENTA PER SAVERLE TUTE!

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

Momento fortunà se dovè fare spese perchè xè che gire schei e che i vè rive in scarsela! No temè de chiedare consigli se no sè sicuri.

AMICISSIA E FINANSE SARÀ EL TEMA PRINCIPALE  DELA SETIMANA, OCUPEVE ANCA DEL'ASPETO ESTERIORE CO UN CAMBIO DE LOOK.

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

Meditare ghe fà ben ai Sagitari, cossì focalixè i vostri obietivi. Sè drio a scavarve dentro, a definire quelo che xè sicuro e quelo che volè che lo deventa.

NO UTILIZZÈ TUTO EL TEMPO PER VOIALTRI, PERÒ...GHE XÈ CHI CHE  À  BISOGNO DELA VOSTRA PREXENSA, NO SOLO FISICA, AVICINEVE.

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

Pieni de vogia de fare, ma co poche riserve de energia...Capricorni...bià che dormì, savè?! Xè pecà  no dormire e fa male, anca.

TUTO XÈ  CHE VÀ A GONFIE VELE, NO FEVE CIAPARE DAL'ANSIA, LA'MORE XÈ FORTE E INTENSO, MA LA NOTE , DAVERO, SERÈ CHI OCI!

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Nei giorni intensi e pieni sentirè el grando bisogno de sicuressa afetiva, de normalità, de stima incondissionà, de parlare e confrontarve.

APRIVE E PARLÈ, LE PERSONE CHE VE VOLE BEN XÈ CHE VE SPETE A BRASSI VERTI, LA XÈ NA GRAN BELA ROBA, QUESTA!

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

No steve a tiore la vita se al lavoro i vè chiede na roba e dopo i ghe ne pretende n'altra, le xè solo tensiòn umane che vale granpuoco.

INVESSE DE RABIARVE DEDICHEVE AI SENTIMENTI NOBILI , AL'AMORE E L'AFETO CHE CO GHE XÈ QUEI GHE XÈ TUTO!

Autore: Elisabetta Donaggio

“I am he as you are he as you are me and we are all together”.  Mi piace partire con l’inizio di “I’m the walrus”, surreale canzone dei Beatles per presentarmi. Sono nata alla fine di luglio di …enta anni fa;insegno alla scuola Primaria. Sono vegetariana convinta dal 1996, amo la natura e la pace, vivrei di anguria e zucchero filato, AMO CHIOGGIA città “cubo di Rubi[...]

Leggi il resto su .