Do You Speak Chioggiotto?

oroscopo di Gina dal 5 all’ 11 Maggio

Scritto da il 5 maggio 2013 alle 12:05
oroscopo

Segni zodiacali, che dite… chiamiamo uno sciamano per far sistemare sto tempaccio? Umidità, nebbia, pioggia…e che siamo nella Londra di Jack lo squartatore? Molti di noi soffrono di mal di testa, sonnolenza e spossatezza, appena arriva un raggio di sole i più  coraggiosi si avventurano in spiagge dalla sabbia che più che bagnata quasi  sembra palude…eppure il 1° Maggio tutti gli stabilimenti balneari erano pieni di gente, sembrava Ferragosto, come se d’incanto la voglia di stare all’aria aperta fosse diventata più combattiva di nuvole antipatiche e fastidiose. Gina ha ancora dolori articolari e dice che per la fine del mase si dovrebbe sistemare il tempo, con giorni più asciutti. Stiamo a vedere…al limite se le previsioni di Gina non funzionano proviamo a scirvere a Pollon . Stay tuned …

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

I  Arieti, che de solito xè misurai, vive un periodo selvagio, le costrissiòn ve dà fastidio, per questo motivo chi che ve le mete à vita breve.

NEL' IMPOSSIBILITÀ DE PODERE CONTROLARE I PICHI, SERCHÈ ALMANCO DE NO SPRECARE LE ENERGIE CO LE VE VIÈN!


Toro (21 aprile - 20 maggio)

E la positività ritorne balando el valsèr! Eco che compare un bel soriso su chel museto da tori scatenati! Finalmente!

LA SETIMANA VE PORTE SICURESSA, OTIMISMO, ALEGRIA, VOGIA DE SORPRENDARVE DA SOLI, GHE LA FÈ!!!

Xemei (21 maggio - 20 giugno)

Se volè xiogare co classe no steve sempre a metarve imexo come el xioba. A volte l'importansa dele persone se misure anca col poco aparire.

CONSIGLIO: PROVOCHÈ UN FIÀ DE MANCO LE PERSONE STRACHE CO CONSIGLI DA MANUALE DELE GIOVANI MARMOTE, BASTE DARGHE 'NA MAN.

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

Meteve un fià pì quaciaroti, cossa xèla chela agitassiòn che avè? Un bel respiro prima de fare o dire, deghe reta ala Gina!

SARÀ ANCA COLPA DEL CAMBIO DE STAGIÒN, PERÒ NO SOTOVALUTÈ LA STRACHESSA, MAGARI NO FÈ GIRI DISTANTI IN MACHINA E PIAN CO EL GOTO!

Leon (21 luglio - 20 agosto)

El Leòn xè che pense ala so tana, sè che scoprì pensieri e idee mai espresse prima, calmi, sensa freta, scavè, bravi, le sate ve serve per quelo.

CURÈ ANCA L'ASPETO ESTERIORE CO NA BELA DIETA DISINTOSICANTE A BASE DE VERDURA E FRUTI E CAMINAE, SE PIOVE XÈ  ISTESSO.

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

Vergini, bela setimana, bele mosse strategiche, inteligenti, venirè anca apressai. No feve scombusolare da quei che parle a vanvera.

DAI MILE IMPEGNI RICAVÈ DEI MOMENTI PER PENSARE AL FUTURO E TORE DECISIÒN AUTONOMAMENTE. INSOMA VERGINI, UN FIÀ DE SPRINT!

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

Bilanse sè nati co la camixa, o megio sta setimana ghe l'avarè bela e stirà indosso! Positività, astussia, grinta e fortuna.

LAVORO, STUDIO SCHEI I TRE  MUST DELA SETIMANA, MOVEVE LENTI SENSA FUGA, E NO STÈ A SCALDARVE PER MONAE CO I AMISSI.

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

Ghe xè la setimana dela moda e ghe xè la setimana del Scorpiòn! Sè i favorii soto ogni punto de vista, cossa che ve diga, buteve! Deghe soto!

AVÈ IDEE DA VENDARE E UNA FORTE COMUNICATIVA, SFRUTELE! NO SVENDEVE, MA FEVE SENTIRE!AUTOCONTROLO PERÒ, SENSA FARE I SPROTI.

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

La deve essare na questiòn ormonale o metereologica, ma ve meto in guardia lo stesso: andeghe piàn co le parole e le nevrosi.

DAI.. TUTI VE VUOLE BEN, SE UNA VOLTA I VE DÀ CONTRO, NO STÈ A MAGNARVELI VIVI! DOPO I CIAPE PAURA E VI STÀ DISTANTI E PATÌ!

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

La vostra forte determinassiòn ve fà ragiungere grandi tappe, nonostante la stanchessa acumulà, misurè i stress e le bevande la sera.

STA SETIMANA CHE SARÀ PIENA DE SODISFASSION VE FARÀ ANCA SENTIRE EL BISOGNO DE AVERE A FIANCO SENTIMENTI SINCERI E FORTI.

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Co un deo ve pare de tòcare el paradiso co staltro l'inferno, momento de osscillassiòn, fastidi per monade, e quindi lassè perdarè!

SE CERTE ROBE  XÈ  MONAE, NO À TANTO SENSO FARSE MILE PROBLEMI, PITOSTO COMUNICHÈ CO LE PERSONE  AMICHE E RILASSEVE!

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

I Pessi che no sè risparmie mai, che agiute, discute, ascolte, sta setimana à bisogno de calma e quiete e de riguardi verso sè stessi.

SE AMISSI E PARENTI VE CIAME E NO LE XÈ ROBE IMPORTANTI, NO SCATTÈ SUBITO PERCHÈ  NO SÈ AUTOMI, XÈ GIUSTO CHE I LO CAPISSA!

Autore: Elisabetta Donaggio

“I am he as you are he as you are me and we are all together”.  Mi piace partire con l’inizio di “I’m the walrus”, surreale canzone dei Beatles per presentarmi. Sono nata alla fine di luglio di …enta anni fa;insegno alla scuola Primaria. Sono vegetariana convinta dal 1996, amo la natura e la pace, vivrei di anguria e zucchero filato, AMO CHIOGGIA città “cubo di Rubi[...]

Leggi il resto su .