Do You Speak Chioggiotto?

Oroscopo di Gina dal 26.05 all’1.06

Scritto da il 26 maggio 2013 alle 10:05
oroscopo

Acqua alta, neve, trombe d’aria, non riesco mica ad aggiungere commenti o considerazioni… Il freddo regna sovrano e non riusciamo più a togliercelo di dosso.  Gina…è dagli inizi di maggio che mi dici di aver fiducia e che la fine del mese porterà sole e caldo…ma non ne possiamo più…c’è gente con l’influenza intestinale come a Gennaio! Ok essere positivi, ok avere il sole dentro…ma arrivati a questo punto, forse ci converrebbe prendere un bel po’ di lampadine per rettili e cominciare a scladarci così…giusto per non ridurci a diventare dei vampiri…che al primo sole naturale finiscono per ridursi in cenere! Gina, speriamo che le tue previsioni ci azzecchino, oltre che astrologa saresti pure metereologa. Dai gente, teniamo duro, keep calm and waiting for the sun!

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

Lavoro, lavoro, lavoro a strasgionfe vele! Xè el momento giusto per dire la vostra, co causiòn, ma podè farlo. Ricordeve la calma.

OLTRE CHE AL LAVORO TENDEGHE UN OCIO ANCA AL'AMORE E AI AFETI COSSÌ SARÈ AL TOP, CARI ARIETI.

Toro (21 aprile - 20 maggio)

Ocio che fin a xioba avarè na vogia de ciavarve schei. Dovè essarghene consapevoli, per no pianxare dopo. Come che se dixe: sticolèveli.

NO, NO SE IN BANCAROTA, MA AVARÈ UNO, DÒ DÌ DE SPESE PASSE. VE COMPENSARÀ UN FORTE MAGNETISMO SENSUALE.

 

Xemei (21 maggio - 20 giugno)

I Xemei sta setimana avarà vogia de conossare nove persone e posti. Un equilibrio mentale ve custodirà rendendove positivi e splendenti.

OCIO AI ABAGLI. OK POSITIVITÀ MA XÈ  BÈN ESPLORARE E  NASARE L'ARIA PRIMA DE RESPIRARE A POLMONI PIENI, S'AVEMO CAPIO?

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

Tiolevela comoda, ma no massa, perchè se avè progeti da definire, no stè a spetare l'ultimo momento che le robe fate in velocità no xè bele.

NO SERVE CHE VE TIOLÈ  LA VITA, MA BASTE UN PASSO PER VOLTA, LENTI MA COSTANTI, SU TUTO, DAL LAVORO AL AMORE.

Leon (21 luglio - 20 agosto)

Dopo na decina de giorni che va messo ala prova ve dè na sistemà e avè anca vogia de rimetarve in caregiata, anca co i postumi de na fredura.

TANTO ANCA STALTRI SEGNI XÈ MEXI SGANEGAI, NO PREOCUPEVE. LEONI, VE RITORNE EL SERENO E LA POSITIVITÀ DENTRO ...ROARRRRRRRRR

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

Nonostante el tempo averso, la strachessa, i doloreti articolari i Vergini xè mondo xen e positivi, no sprechè le parole e rifletè su voi stessi.

IN EQUILIBRIO ANCA NEL CASÌN PÌ DISTURBANTE, BRAVI, EVITÈ OGNI DISCUSSION IN QUALSIASI MOMENTO DE NERVOSISMO.

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

Stanchessa e iratibilità no ve deve abatare tanto. Me sà che puochi no sofre per emicrania e stress da mal tempo. Quindi alontanè la negatività.

NO STEGHENE A FARE N'AFARE DE STATO PER DÒ DÌ UN PUOCO STORTI, NO SÈ MOSTRUOSI CO UN SCIOSETTO IN MUSO, SORIDÈ UN FIÀ!



Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

Cossa ocore che ti cori se no ocore che ti cori! Scorpione, be quaciarot!! Date na calmadina perchè ti xè tuto nerveti e no serve.

CHE TI CORI O TI CAMINI SEMPRE AL'OBIETIVO TI RIVI, QUINDI NO AFANARTE MA CONCENTRATE. SE TI TE AGITI LE XÈ SOLO FADIGHE PERSE

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

Se da na parte el spirito de inissiativa, la prontessa, l'inteligensa no ve manche, dal'altra sè mondo scorbutici per niente, e così ve fè solo nemissi.

TANTO LE ROBE LE FÈ BÈN ISTESSO, QUINDI NO SERVE CHE FE I DURI CHE ENTRE IN GIOCO. ANSI MISUREVE CO CHI CHE AVÈ VISSIN!

Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

Ok i va contà vitamortemiracoli de Tissio. No stè a credare a niente, ansi, difidè dale lengue longhe, scoltè un fià de musica pitosto.

SILENSIO E RIGORE, DEDISION E AMORE, QUESTI I CARDINI DEI CAPRICORNI. XONTÈ NA GITARELA E SÈ APOSTO.

Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Un fià fastidiosi e demoralixai per el comportamento dele persone, ve vardarè in giro e capirè che no vale la pena infastidirse.

STE ROBE NO VE DISTURBE: SUCESSO, FASCINO E SIMPATIA SARÀ  VOSTRI INSOSTITUIBILI COMPAGNI, BONA SETIMANA!

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

Se tranquilo ti vuoi nuàre, reta a nissuni ti ghè devi dare-Dixeva el pìsagio. Quindi Pessi, no deghe reta a nissun e andè tranquili per la vostra rotta.

NO STÈ A DARE GIUDISSI AFRETAI SE NO I VE LI CHIEDE ESPRESSAMENTE, PERCHÈ PODARESSI VENIRE FRAINTESI. QUINDI SITI E DEDICHEVE ALE USCITE.

Autore: Elisabetta Donaggio

“I am he as you are he as you are me and we are all together”.  Mi piace partire con l’inizio di “I’m the walrus”, surreale canzone dei Beatles per presentarmi. Sono nata alla fine di luglio di …enta anni fa;insegno alla scuola Primaria. Sono vegetariana convinta dal 1996, amo la natura e la pace, vivrei di anguria e zucchero filato, AMO CHIOGGIA città “cubo di Rubi[...]

Leggi il resto su .