Do You Speak Chioggiotto?

Oroscopo di Gina dal 19 al 25 Maggio

Scritto da il 19 maggio 2013 alle 09:05
oroscopo

Se piove el dì dela Sensa per quaranta dì no stemo sensa… La festa dell’Ascensione è stata domenica 12 Maggio, domenica scorsa come  di routine  è piovuto. Se dobbiamo dar retta ai proverbi, arrivati  a questo punto ci conviene preparare un bel po’ di zattere per spostarci. L’umore di molti è in tilt e ormai ci sentiamo delle lucertole prive di forza. Gina è fastidiosa perchè ha detto che già da due mesi ha prenotato la capanna in spiaggia ma non è ancora riuscita ad andarci. Le mancano le tombole all’aperto, le passeggiate verso la diga. Gina non demorde e continua a dire che a fine mese il tempo si aggiusterà. Speriamo…sole, torna a farci visita “chistu core aspetta te”

Ariete (21 marzo - 20 aprile)

Continue la vita acelerata, sempre de corsa come quei che fa le maratone. Ma bià che tenì el passo savè? No podè perdare el ritmo co volè.

NO STÈ A CIAPARE LA FUGA DEL GALOPÌN E DOPO VE LAMENTÈ CHE LE ROBE NO VIEN FATE BÈN...PERSEGUÌ UN OBIETIVO PER VOLTA, XÈ MEJO.



Toro (21 aprile - 20 maggio)

Come un serpente i Tori sente che xè ora de cambiare pele e à in ato una rivolussiòn interiore ma anca estetica, partirè  dale picole robe.

MOLTE LE PROPOSTE  IN SETIMANA , LA XENTE VE SERCHE. NO STÈ AD ACETARE TUTTI I INVITI, SELESIONÈ QUEI PÌ INTERESSANTI E APAGANTI.


Xemei (21 maggio - 20 giugno)

I Xemei à davanti na setimana piena de ispirassiòn, vogia de fare, amore, alegria. Dixemo pure che la sarà la vostra setimana.

BRAVI, LASSÈ STRARE OGNI TONO POLEMICO, QUALSIASI CIACOLA, AMPLIÈ I VOSTRI INTERESSI COCOLEVE CO L'AMORE E TUTO SARÀ AL TOP

Cancaro (21 giugno - 20 luglio)

El meteo che fa  i caprici a un segno come el Cancaro dà teribilmente fastidio. se pieni de lavoro e responsabilità,  no perdè la calma, questo importe.

NO STÈ  A PERDARE LE STAFFE, MA RIGHÈ DRITI PERSEGUENDO I OBIETIVI, NO VOLTEVE, NO PENSÈ ALA FADIGA MA AI RISULTATI.



Leon (21 luglio - 20 agosto)

Eccole...eccole le onge!!!! Ah ma alora sti Leoni no se liche solo i baffi dopo che à magnà! ben, bravi, cossì me piase!! Spumegianti!! Gera ora!

Ocio ale proposte lavorative che sarà interessanti, e al grando impulso sensuale che s'impadronirà dela vostra pelliccia. E soridè!

Vergine (21 agosto - 20 settembre)

Anca i Vergini se dà da fare e se sentirà mondo competitivi sta setimana. Sarè desiderosi de na sana vogia de misurarve , e  vogia de sperimentare.

SARÈ SELETTIVI, DETERMINAI, SICURI, DESIDEROSI DE METARVE ALA PROVA, FÈ QUALCHE SPESETTA PER APAGARVE E PREMIARVE.

 

 

 

 

Bilansa (21 settembre - 20 ottobre)

Un equilibrio zen ve pervade e anca se avarè dei picoli aciacchi dovui ala strachessa no perdarè mai la sicuressa nelo spirito, e la xè na gran roba.

MOMENTI DE DISCORDANSA COL PARTNER MA TROVARÈ SUBITO UN PUNTO D'INCONTRO STANDO ALA LARGHE DA POLEMICHE.


 

 

Scorpion (21 ottobre - 20 novembre)

Ordine e rinovamento. Parte el reset e i Scorpioni sarà pervasi da positività spirito de agregasiòn, fascino e forsa trascinatrice.

MOMENTO PROPISSIO PER FARE PROPOSTE RIVOLUSIONANTI SOTO EL PUNTO DE VISTA LAVORATIVO E ANCA AMOROSO.

Sagitario (21 novembre - 20 dicembre)

Sta setimana la dedicarè a scoprire dove xè che ve porte la corente,ve  scavarè dentro per ritrovare fiducia in voi stessi e vogia de fare.

L'IMPORTANTE XÈ FOCALIXARE I PROPRI DESIDERI E NO LASSARLI INCOMPÌUI MA BATARSE PER REALIXARLI, SI PUÒ FARE!



Capricorno (21 dicembre - 20 gennaio)

Nonostante uno stress che ve portè drio da mesi riussì a no perdare colpi e ansi a riussire in tuto quelo che volè. Benòn!!!

AL LAVORO FILARÀ TUTTO LISCIO, VE SFUOGARÈ DE PÌ A CASA MA IN FAMEGIA I CAPIRÀ E I VE DARÀ POCA CORDA, PERFORTUNA!



Acquario (21 gennaio - 20 febbraio)

Nonostante qualche picolo fastidio l'Acquario xè in salita, a forsa dieci el lavoro, a forsa dieci l'amore, la tenacia xè co voialtri, no molela mai!

L'UNICA ROBA CHA DOVÈ RICORDARE XÈ DE NO ESSARE POLEMICI O DE STUSSICARE LE PERSONE, LA FORTUNA XÈ DALA VOSTRA PARTE.

Pessi (21 febbraio - 20 marzo)

I Pessi sarà  indafarai a sistemare le robe per la dichiarassion dei rediti, o comunque avarè diverse facende personali e domestiche a cui pensare.

CONSIGLIO: NO TIOLEVE LA VITA PER MONAE, MA ANSI CIAPEVELA CO CALMA E CO SPIRITO, NO DIGO CHE VE IMBRIAGHÈ MA QUASI ...

Autore: Elisabetta Donaggio

“I am he as you are he as you are me and we are all together”.  Mi piace partire con l’inizio di “I’m the walrus”, surreale canzone dei Beatles per presentarmi. Sono nata alla fine di luglio di …enta anni fa;insegno alla scuola Primaria. Sono vegetariana convinta dal 1996, amo la natura e la pace, vivrei di anguria e zucchero filato, AMO CHIOGGIA città “cubo di Rubi[...]

Leggi il resto su .